تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95325

ونسا مارکز بازیگر سریال پرطرفدار تلویزیونی «بخش فوریت‌های پزشکی» پنجشنبه با شلیک پلیس پاسادنای جنوبی کشته شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر سریال «بخش فوریت‌های پزشکی» بر اثر شلیک پلیس آمریکا جان باخت.

ونسا مارکز ۴۹ ساله بازیگر فیلم‌هایی چون «ایستادن و تحویل دادن» بود که در عین حال در سه فصل اول «بخش فوریت‌های پزشکی» (ER) که از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ پخش می‌شد در نقش پرستار وندی گلدمن ظاهر شده بود.

گفته شده افراد پلیس حدود ظهر به خانه این بازیگر سابق رفتند تا یک مورد رفاهی را بررسی کنند اما از آنجا که مارکز بسیار متشنج بود درخواست ارسال پرسنل پزشکی به محل را کردند.

به گفته مقامات حاضر در صحنه در حالی که چند مامور در حال صحبت با مارکز بودند وی ناسازگاری را شروع کرد و رفتار او چنان بود که به نظر می‌رسید از بیماری روانی رنج می‌برد.

پلیس و کارشناس پزشکی حدود ۹۰ دقیقه با مارکز صحبت کردند و آنجا بود که او برافروخته شد و با برداشتن اسلحه به سوی افسران نشانه گرفت. در همین زمان به او شلیک و او کشته شد.

این افسران می‌گویند بعدا معلوم شد که اسلحه‌ای که وی برداشت از نوع بادی بود.

مارکز به بیمارستان محلی اعزام شد اما درگذشت.

پلیس در این ماجرا از یک سلاح نیمه اتوماتیک استفاده کرده اما گفته نشده چند گلوله به سینه این زن شلیک شده است.

به گفته لس‌آنجلس تایمز صاحبخانه وی از ماموران رفاه خواستار بررسی وضعیت سلامت وی شده بود که ماجرا به این ترتیب ادامه یافت.

در اکتبر سال پیش مارکز در توییتر چند پست منتشر کرد که مدعی شده بود جرج کلونی از جمله افرادی بوده که به قرار گرفتن نام او در لیست سیاه کمک کرده است.

کلونی در پاسخ به این ادعا گفته بود در آن برنامه تلویزیونی هیچ نقشی نداشته و نویسنده، تهیه کننده یا کارگردان برنامه نبوده است. همچنین هیچ نقشی نیز در انتخاب بازیگران نداشته و تنها به عنوان بازیگر در آن سریال حضور داشته است.

کلونی افزوده بود: اگر کسی به تو گفته که من نقشی در انتخاب نشدن تو داشتم، دروغ گفته است.

به گفته واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ تاکنون حداقل ۶۷۹ نفر بر اثر شلیک پلیس کشته شده‌اند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها