تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۱:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 164900

ابوالفضل همراه، از سوی محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت ارشاد به سمت رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد.

به گزارش سینماسینما، همراه که متولد ۱۳۵۵ و فارغ التحصیل نمایش از دانشکده هنرهای زیبا است در عرصه‌هایی چون بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فعالیت دارد؛ نکته جالب توجه در پیشینه او همکاری‌اش با یک طیف مشخص از جامعه سینمایی و تلویزیونی است. همچنان که همراه، در چهار فیلم مسعود ده‌نمکی بازی کرده است. او پس از حضورش در «اخراجی‌ها۱» این همکاری را در «اخراجی ها۲،۳» و «رسوایی۲» ادامه داد. جواد اردکانی و احمد معظمی از دیگر کارگردانانی هستند که همراه با آن‌ها همکاری کرده است.

در حکم صادر شده از سوی شالویی برای همراه در سوابق رئیس جدید فرهنگسرای نیاوران به ریاست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و برگزاری و داوری جشنواره های فرهنگی، هنری تئاتر، فیلم، رسانه های دیجیتال و نشریات اشاره شده است. از آنجا که فرهنگسرای نیاوران اهمیت بخصوصی در زمینه هنرهای تجسمی دارد، باید دید مسئول جدید تا چه حد اشراف به این حطیه دارد و یا از چه گروه مشاورانی بهره خواهد گرفت.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت ارشاد در حکم خود همچنین بر بهره‌گیری از نیروی انسانی کاردان تاکید کرده است: «با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کاردان و تجارب هنرمندان ارجمند، امکانات و منابع در اختیار را در جهت برنامه ریزی اصولی و هدفمند به منظور انجام وظایف محوله، به ویژه برنامه های بین المللی در حوزه های متنوع هنری برای معرفی هنر اصیل ایرانی اسلامی به کار گیرید.»

ابوالفضل همراه در حالی رئیس یکی از مهم‌ترین فرهنگسراهای کشور می‌شود که هنر در تمامی جنبه‌های خود در دوران کرونا در وضعیت بحرانی قرار داشت و از حائز اهمیت‌ترین وظایف هر مدیری برنامه‌ریزی صحیح برای جان گرفتن هنر در عرصه عمومی است که فرهنگسراها نقطه اتصال هنر و مخاطب هستند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها