تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 120943

ویل پولتر بازیگر فیلم سینمایی «نارنیا» به عنوان دومین بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» معرفی شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، «ارباب حلقه‌ها» سریال در دست ساخت کمپانی آمازون، یکی از نقش‌های اصلی خود را پیدا کرد.

ویل پولتر به تازگی برای ایفای نقش به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی، به این سریال اضافه شد. ویژگی‌های شخصیتی که قرار است پولتر در لباس آن نقش آفرینی کند، اعلام نشده است؛ اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که او نقش الروند جوان را بازی خواهد کرد. پیش از این مارکلا کاونا، بازیگر گمنام استرالیایی، اولین بازیگری بود که برای پیوستن به این سریال وارد مذاکره شد.

این نقش برای پولتر یکی از بزرگترین نقش‌های حرفه‌ای اش خواهد بود. او امسال سال موفقی را پشت سر گذاشته و در سریال و فیلم سینمایی نتفلیکس به نام‌های «آیینه سیاه» و «بندراسنچ» و همچنین فیلم ترسناک «میدسامر» نقش اصلی را ایفا کرده است.

پیش از این او به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه فیلم‌های «دونده مارپیچ» و علاوه بر آن با فیلم‌های «از گور برخاسته» و «دترویت» شناخته می‌شد. او سابقه ایفای نقش در فیلم سینمایی «نارنیا» را نیز دارد که فضایی شبیه به سریال و دنیای ارباب حلقه‌ها داشته است.

این سریال توسط نویسندگان نامدار زیادی نوشته شده است و برایان کاگمن نیز چند قسمت از آن را کارگردانی می‌کند.

اطلاعات زیادی از سریال «ارباب حلقه ها» در دست نیست، اما مشخص است که داستان فیلم خط داستانی کتاب «یاران حلقه» نوشته تالکین را روایت می‌کند. صفحه رسمی این سریال پیش از این تصویری از یک نقشه منتشر کرده بود که در آن اشاره شده بود که داستان سریال، در عصر دوم اتفاق خواهد افتاد؛ عصر دوم مطابق با زمانی است که حلقه‌های قدرت و همچنین حلقه سائرون وجود خارجی پیدا کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها