تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۰:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104978

سینماسینما، ایلیا محمدی نیا:

 

اینکه بخشی با عنوان فیلم کوتاه در جشنواره ملی فجر هست که چند فیلمساز جوان بتوانند در گستره بزرگتری به نسبت جشنواره فیلم کوتاه تهران آثار شان را در معرض دید علاقه مندان و منتقدان سینمایی قرار دهند فرصتی مغتنم است هر چند قرار دادن سقف زمانی ۱۵ دقیقه برای این بخش چشم اسفندیار آن است که باعث شده آثاری چون
فیلم کوتاه «S» به کارگردانی حامد اصلانی ، فیلم «تو هنوز اینجایی» ساخته مشترک کتایون پرمر و محمد روح‌بخش و فیلم “تشریح” به کارگردانی سیاوش شهابی به رغم انتخاب برای حضور در جشنواره از جدول نمایش حذف شوند.با این همه کاش دست اندرکاران جشنواره کمی با مدارا برخورد می کردندتا این امکان جذاب برای فیلمسازان جوان برای دیده شدن کارشان فراهم شود.

بچه خور یک اتفاق جذاب است

در روز نخست جشنواره در چارسو دو فیلم بلند “درخونگاه”ساخته سیاوش اسعدی و “مردی بدون سایه”به کارگردانی عای رضا ریئسیان به نمایش در آمد اما آنچه که اعتبار روز نخست جشنواره در چارسو بود فیلم های کوتاه و مشخصا دو فیلم “بچه خور”ساخته محمد کارت و “دریای تلخ”فاطمه احمدی بود.
در بچه خور محمد کارت نشان داد او به نسبت سینمای مستند کارگردان بهتری است.قصه ای جذاب در کنار پرداختی در خور و بازی های چشم نواز و طراحی صحنه و لباس در کنار فیلمبرداری ارزشمندو به ویژه کارگردانی درخشان فیلم نوید بخش روزهای خوبی برای محمد کارت است.درباره فیلم به صورت مفصل تر خواهم نوشت.
محمد کارت مجابم کرد منتظر فیلم بعدی او در حوزه داستانی باشم.او ارزش انتظار را دارد.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها