شورای پروانه فیلمسازی غیرسینمایی در جلسه اخیر، با ساخت ۹ فیلمنامه موافقت کرد.
به گزارش سینماسینما، فیلمنامههای بلند داستانی «حال خوب زن» به تهیهکنندگی حسین کاکاوند، کارگردانی و نویسندگی سید مهدی موسوی برزکی، «سها» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی علیرضا خودرس صدقی، فیلمنامههای نیمه بلند داستانی «روز داخلی جنگ» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی علی باقری، «ایستگاه آخر» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمد پرورده، فیلمنامههای کوتاه داستانی «بی بی سی» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی مصطفی احمدی، «هویت گمشده» به تهیهکنندگی فرزانه سادات زمحریری، کارگردانی سجاد رسولی و نویسندگی فرزانه سادات زمحریری، «بازگشت به زندگانی» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابراهیم احمدی مقدم، «کاپیتان با شماره هفت» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین منصوری اطمینان و فیلمنامه مستند «دست یافتههای عشایری» به تهیهکنندگی، کارگردانی و نویسندگی مرتضی افتخاری، موافقت شورای پروانه فیلمسازی غیرسینمایی را اخذ کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ چهار فیلمنامه غیرسینمایی پروانه ساخت گرفتند
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ مجوز ساخت چهار فیلم غیر سینمایی و سه فیلم سینمایی صادر شد
- موافقت با ساخت ۶ اثر غیرسینمایی و اکران ۶ فیلم سینمایی
- با موافقت شوراهای پروانه ساخت و نمایش؛ مجوز ساخت ۷ فیلم غیر سینمایی و پروانه نمایش ۴ فیلم سینمایی صادر شد
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ مجوز ساخت غیرسینمایی برای ۵ فیلمنامه صادر شد
- پروانه ساخت غیرسینمایی برای ۹ فیلمنامه صادر شد
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای ۴ اثر/ اعضای جدید شورای پروانهی فیلمسازی غیرسینمایی معرفی شدند
- صدور ۸ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- صدور ۱۳ پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی
- صدور ۳۶ پروانه ساخت غیرسینمایی
- صدور پروانه ساخت برای هفت اثر غیر سینمایی
- صدور ۷ پروانه ساخت سینمایی و ۹ پروانه ساخت غیر سینمایی
- هفت پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شد
- صدور پروانه ساخت برای چهار اثر سینمایی و سه اثر غیرسینمایی
- صدور پروانه ساخت آثار غیرسینمایی برای پنج اثر
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶





