تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3590
حسن هدایتیمهران برومند تهیه کننده دندون طلا می‌گوید حسین هدایتی در تعهدات فوتبالی‌اش خوش قول نبوده و سابقه خوبی در وفای به عهدندارد، گویا حالا که پای او به حوزه فرهنگ هم باز شده این بدقولی‌ها ادامه دارد، هدایتی قرار بوده سرمایه گذار سریال «ماه تی تی» باشد اما بعد از عقد قرارداد به تعهداتش عمل نکرده و این پــروژه متوقف مانده است.

حسین هدایتی در تعهدات فوتبالی‌اش خوش قول نبوده و سابقه خوبی در وفای به عهدندارد، گویا حالا که پای او به حوزه فرهنگ هم باز شده این بدقولی‌ها ادامه دارد.

خبر تولید ســریال «ما ه تی تی» چند باری تابه حال به گوش رسیده و قرار شده میرباقری بعد از اتمام «دندون طلا» ســراغ ساخت این سریال برود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده، مهران برومند تهیه کننده آثار میرباقری با اشاره از راز سر به مهر بدقولی میلیارد فوتبالی پرده برداشته است و می‌گوید: پرونده «ماه تی تی» هنوز باز اســت، قرارداد این کار بسته شده بود و بنا بود شرکت استیل آذین وارد بحث ســرمایه گذاری شود که در آن مقطع متأسفانه بنا به دلایلی تأمین سرمایه نشد و مشکلاتی به وجود آمد که پروژه متوقف ماند؛ اما این پروژه در برنامه کاری ماست و با توجه به شرایط، آن را شروع خواهیم کرد. البته منتظر پایان پروسه اقتصادی «دندون طلا» هم هستیم تا با خیال راحت سراغ یک کار جدید برویم. حسین هدایتی در تعهدات فوتبالی‌اش خوش قول نبوده و سابقه خوبی در وفای به عهد ندارد، گویا حالا که پای او به حوزه فرهنگ هم باز شده این بدقولی‌ها ادامه دارد، هدایتی قرار بوده سرمایه گذار سریال «ماه تی تی» باشد اما بعدا ز عقد قرارداد به تعهداتش عمل نکرده و این پــروژه متوقف مانده است.

برومند دراین باره توضیح می‌دهد: آقای هدایتی هم مشــکلاتی را دراین بــاره عنوان کردند، اما از آنجاییکه پرونده این سریال هنوز باز است اخلاقا، درست نیست من وارد بحث درباره این سریال شوم، از طرف دیگر اگر قرار است حرفی هم زده شود بهتر است با حضور ایشان باشد؛ اما به هر حال قراردادی که ما با ایشان بستیم به هر دلیلی درست انجام نشد. از نظر ما و آن چیزی که عرف سینماست، باید بودجه در زمانی که تعهد شــده تزریق شود اما درباره این کار این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر هم ما براساس توافق و قراردادی که داشتیم پروژه را متوقف کردیم چون توان شروع و ادامه آن را نداشتیم.

برومند ادامه می‌دهد: اگر سرمایه پروژه «ما ه تی تی» دوباره تامین شد کار را آغاز خواهیم کرد و پروژه بعدی ما قطعا ماه تی تی است.
منبع: روزنامه سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها