تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37256

پدرام شریفیپدرام شریفی که سال گذشته با سه فیلم در جشنواره فجر حضور داشت، می‌گوید امسال با بازی در «هجوم» تنها با یک اثر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سینماسینما، پدرام شریفی با اشاره به فیلم‌هایی که امسال در آنها حضور داشته و ممکن است با آنها در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد، گفت: سال گذشته با فیلم‌های «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی در سی و چهامین جشنواره فیلم فجر حضور داشتم و همکاری با این کارگردانان و انتخاب نقش های مختلف شرایطی را برای من فراهم کرد تا از این پس در انتخاب نقش‌ها نکات بیشتری را مدنظر قرار دهم.

او با تاکید بر اینکه سال گذشته برای وی شرایط کاری ویژه ای بوده است، بیان کرد: در سال جاری سعی کردم با دقت بیشتری نقش هایی را که به من پیشنهاد می شود انتخاب کنم که در نهایت بازی در فیلم «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری را پذیرفتم.

۱۲ کیلوگرم وزن کم کردم

بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» توضیح داد: «هجوم» دارای فضای عجیب و غریبی است و شهرام مکری نیز از جمله کارگردانانی است که نگاه عجیب و منحصر به فردی به سینما دارد و همین مساله سبب می شود تا همکاری با او بسیار جذاب باشد. این فیلم از نظر ساختاری از «ماهی و گربه» پیچیده تر است و برای من تجربه بسیار عجیبی بود.

شریفی با ابراز امیدواری که این فیلم بتواند مانند «ماهی و گربه» در جذب مخاطب موفق باشد، ادامه داد: مساله جالب در «هجوم» این بود که به دلیل فضای حاکم در این فیلم سینمایی باید لاغر می شدم به همین دلیل من برای حضور در این پروژه سینمایی ۱۲ کیلوگرم وزن کم کردم.

پذیرفتن بازی در فیلم «کار کثیف»

این بازیگر با اشاره به اینکه به زودی در پروژه سینمایی خسرو معصومی به نام «کار کثیف» بازی می کند، تاکید کرد: برای اینکه بتوانم در این پروژه حضور داشته باشم پیشنهادهای دیگر خود را در حوزه سینما قبول نکردم. در این میان تعدادی از کارگردانان خوب سینمای ایران به من پیشنهاد بازی در فیلم خود را دادند که با توجه به اینکه نقش های پیشنهاد شده در فضای نقش های قبلی من بود، آن را نپذیرفتم تا در سینما نقش هایی که بازی می کنم، تبدیل به تکرار نشود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته با ۳ فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشتم، این وسوسه در من وجود داشت که علاوه بر «هجوم» با فیلم دیگری نیز در جشنواره حضور داشته باشم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که بهتر است در انتخاب های خود دقت داشته باشم.

شریفی در پایان با اشاره به تجربه بازی در ژانرهای مختلف گفت: فکر می کنم می توان در شروع کار کمی بی پرواتر عمل کرد و بازی در ژانرهای مختلف را تجربه کرد. البته در این میان با یک کارگردان که او را دوست دارید، جهان آن را می‌شناسید و به آن اعتماد دارید، می توانید به راحتی تجربه خوبی را پشت سر بگذارید.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها