تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۵:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 59911

۲۵۰۴۹۷۱سومین دوره از جشن عکاسان سینمای ایران با اجرای محسن کیایی برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، سومین دوره از جشن عکاسان سینمای ایران با اجرای محسن کیایی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه صفحه نمایشگر با مشکل روبرو شد.

سپس دبیر جشنواره به روی صحنه آمد و متنی را بابت تشکر از حضور هنرمندان قرائت کرد و از چگونگی برپایی نمایشگاه عکس این جشن سخن گفت.

وی یادآور شد: حضور عکاسان جوان در این دوره از نکات چشمگیر این جشن بود. وی در ادامه از دست اندر کاران برگزاری این جشن تشکر کرد.

با حل شدن مشکل فنی؛ اولین تیزر جشن امشب آماده نمایش شد. در ادامه مراسم از فرامرز بیات (عکاس) تقدیر شد. سپس ویدئویی از وی پخش شد. سپس مهناز افشار و سروش صحت برای تقدیر از این هنرمند به روی صحنه آمدند.

در ادامه برنامه تیزری پخش شد که تورج منصوری در آن سخنرانی می‌کرد. در ادامه کلیپی از سخنرانی کمال تبریزی پخش شد. سپس محمد مهدی عسگرپور و زهرا مصفا برای تقدیر از کمال تبریزی به روی صحنه آمدند.

در این برنامه از فرشته طائرپور نیز به عنوان تهیه کننده تجلیل شد؛ ولی به دلیل حضور طائرپور در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، فرزند وی، غزل شاکری این جایزه را دریافت کرد.
در ادامه برگزاری این جشن از همایون اسعدیان کارگردان پیشکسوت تجلیل شد.

سپس از مهناز افشار توسط مازیار میری و حافظ احمدی تجلیل شد. جالب توجه این است که در این برنامه سخنرانی به چشم نمی‌خورد و صدای هنرمندان تنها از طریق ویدئوهای ضبط شده به گوش می رسید.

در بخش بعدی از مصطفی زمانی توسط منوچهر شاهسواری و علی نیک رفتار تجلیل شد. شاهسواری در این مراسم درباره مصطف‍ی زمانی بیان کرد: او از جمله کسانی است که من اول صدایش را می شنوم و بعد نقش آفرینی اش را می بینم.

سپس نوبت به اهدای جوایز رسید و جایزه استعداد برتر برای عکاسان غیر انجمن به حمید جانی پور برای فیلم «نفس» تعلق گرفت.

جایزه بهترین عکاس پشت صحنه سینمای ایران نیز به محمدمهدی دلخواسته برای فیلم «قاتل اهلی» رسید.

جایزه جشن انجمن عکاسان به سحاب زریباف برای مجموعه عکس های «ایستاده در غبار» رسید.

در بخش آخر برنامه از صادق فرامرزی حامی مالی برنامه تجلیل شد. در پایان این جشن نیز حافظ احمدی از محسن کیایی تجلیل کرد و اظهار داشت او عضو افتخاری این انجمن است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها