تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42895

نگاررامبد جوان شش سال بعد از ساخت کمدی پر فروش «ورود آقایان ممنوع» سراغ ژانری رفت که کمتر کسی فکر می کرد با روحیه کارگردان شوخ و شنگ سینما و تلویزیون سازگاری داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، رامبد جوان با فیلم معمایی جنایی «نگار» این بار در جشنواره سی و پنجم حاضر شده است که اولین نمایش آن در سینمای رسانه ها در روز سه شنبه خواهد بود. می گویند کمدی یک روی سکه ای است که روی دیگر آن وحشت است و شاید بر اساس این تئوری می توان گفت رامبد جوان بعد از سال ها کار در عرصه کمدی به سراغ وجه دیگری از شخصیت خودش رفته است و «نگار» حاصل همین نگاه او به سینما است.

فیلمنامه این فیلم را احسان گودرزی بر اساس طرحی از رامبد جوان نوشته است. فیلمی که در ژانر معمایی-جنایی قرار می گیرد و تهیه کننده آن جواد فرحانی است

رامبد جوان علاوه بر کارگردانی  نقش اصلی “نگار” را خودش بازی کند. او پیش از این در فیلم “گناهکاران” فرامرز قریبیان بازی در یک فیلم جنایی را تجربه کرده بود و حالا برای دومین بار است که بازی در چنین ژانری را تجربه می کند. او تاکنون سه فیلم ساخته که در دوتای آن (اسپاگتی در هشت دقیقه و پسر آدم، دختر حوا) بازی کرده است. نقش زن فیلم هم گفته می شود نگار جواهریان بازی خواهد کرد.

در حالیکه بعد از موفقیت “خندوانه” انتظار می رفت رامبد جوان کمدی “خندنده” را که اتفاقا شباهت اسمی به استنداپ کمدی اش دارد بسازد اما این کارگردان فیلمنامه دیگری را برای ساخت انتخاب کرد.

نگار یکی از پربازیگرترین فیلم های جشنواره است. پیمان معادی، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی و آتیلا پسیانی از بازیگران این فیلم هستند که پیش تولید طولانی ای برای ساخت سپری کرد.

آنهایی که «نگار» را دیده اند می گویند بهترین اثر رامبد جوان و شاید شگفتی جشنواره امسال باشد و باید دید رامبد جوان با این فیلم چگونه می تواند مسیر فیلمسازی خودش را از شخصیت تلویزیونی اش جدا کند.

تیزر فیلم سینمایی نگار را می توانید اینجا تماشا کنید.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها