تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 183418

سرانجام پس از گذشت یک سال فیلم کمدی سیاسی «چپ، راست» با قطعی شدن تاریخ نمایش از ۲۱دی، به سینماها می‌آید و با برداشتن دیگر فیلم‌ها از روی پرده تمهیداتی اندیشیده شده تا فضای اکران برای آثار جدید بیشتر شود.

به گزارش سینماسینما، فیلم «چپ، راست» که از یک سال قبل در تدارک اکران بود بالاخره از سد ممیزی‌های مختلف عبور کرده و با وجود اینکه در دولت قبل پروانه نمایش داشت به زودی با مجوز جدید به اکران خواهد رسید.

قرارداد نمایش این فیلم در سرگروه سینمابی ایران مال روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه در شورای صنفی نمایش ثبت شده و این فیلم از چهارشنبه همین هفته در سینماها اکران خواهد شد.

 در جلسه امروز شورای صنفی نمایش همچنین مصوب شده است که اکران برخی فیلم‌ها همچون تی‌تی، سگ بند، انفرادی، علفزار، چند میگیری گریه کنی ۲ از چهارشنبه به پایان برسد و اکران فیلم‌های دوزیست و ابلق در چند سانس فوق العاده ادامه خواهد داشت.

پاییز سال قبل فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در تدارک اکران در سینماها بود اما با وجود داشتن پروانه نمایش از دولت قبلی، مدیران سینمایی اجازه اکران به این فیلم ندادند تا اصلاحات جدیدتری انجام شود.

تا اینکه آبان ماه امسال منوچهر محمدی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: چند روز قبل بررسی‌های دیگری انجام و قرار شد با اعمال چند اصلاحیه دیگر مشکل فیلم برای نمایش حل شود و به این ترتیب با انجام این اصلاحات مجوز فیلم صادر می‌شود.

اما خبر دیگری از فیلم نشد تا امروز که با اعلام شورای صنفی نمایش مشخص شد که توافق برای صدور مجوز و نمایش فیلم نهایی شده است.

ساخت فیلم «چپ، راست» که نامش به دو جناح سیاسی چپ و راست اشاره دارد، از سال ۱۳۹۸ شروع شد ولی با شیوع کرونا فیلمبرداری آن برای مدتی متوقف ماند. پس از تمام شدن مراحل فنی، «چپ، راست» متقاضی حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد که موفق به گرفتن مجوز نشد و در نهایت از حضور در جشنواره بازماند.

در کمدی «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت که هر سه سابقه ساخت آثار کمدی دارند، بازی کرده‌اند و در کنارشان به بازیگران دیگری همچون ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، مونا فرجاد و تینو صالحی هم می‌توان اشاره کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها