تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174636

کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان سینمایی، سینماداران و مراکز امنیتی و قضایی برای پیشگیری و واکنش سریع در راستای مقابله با قاچاق فیلم شکل می‌گیرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی با اعلام این مطلب عنوان کرد: جلسه فوق‌العاده مبارزه با قاچاق فیلم و صیانت از آثار سینمایی با حضور معاون ارزشیابی و نظارت، نماینده دادستان کل، نماینده پلیس فتا، مدیران مربوطه در امر صیانت و تعدادی از روسای صنوف سینمایی از جمله رئیس صنف سینماداران، رئیس صنف پخش‌کنندگان و رئیس صنف تهیه‌کنندگان و مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه پس از بررسی شرایط موجود و مباحث طولانی در زمینه مقابله با قاچاق فیلم و ضبط فیلم از روی پرده مقرر شد به سرعت کارگروهی برای این منظور تشکیل شود، خاطرنشان کرد: اعضای این کارگروه را افرادی از وزارت ارشاد، سینماگران و مراکز امنیتی و قضایی تشکیل خواهند داد.

مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی اضافه کرد: در این جلسه ضمن تاکید بر تعیین مدیران دغدغه‌مند و متخصص برای سالن‌های سینما و تکمیل کادر نیروی انسانی مراقب در سالن‌ها بنا شد گزارشی دقیق از وضعیت دوربین‌های مدار بسته در سالن‌ها تهیه شود.

سهرابی گفت: تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه مراکز امنیتی و قضایی و سازمان سینمایی در جهت مقابله با این معضل و از سرگیری جدی‌تر فعالیت کمیته مبارزه با قاچاق فیلم از دیگر خروجی‌های این جلسه بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها