تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54976

جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران مجمع عمومی عادی سالیانه جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، طبق گزارش رسیده، مجمع عمومی عادی سالیانه جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۷ آغاز و با حضور یکصد و دوازده نفر از اعضاء‌ جامعه صنفی با قرائت آیاتی از قرآن و سرود ملی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه سید ضیاء هاشمی رئیس هیأت مدیره ضمن گرامی داشت یاد و نام همکاران فقید سینمای ایران و با ذکر نام علی معلم و محمد زرین دست یادشان را گرامی و برای شادی روح این دو هنرمند دعا کردند.

رئیس هیأت مدیره جامعه صنفی ضمن ارائه گزارش عملکرد جامعه صنفی در یک سال گذشته (۱۳۹۵)، گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و چشم انداز آتی جامعه صنفی قرائت کردند.

سپس تینا پاکروان بازرس جامعه صنفی گزارش خود را از عملکرد صنفی و مالی هیأت مدیره براساس اساس نامه ارائه نمود و مواردی را متذکر شد.

جلسه با موافقت اعضاء به حضور چند تن از بزرگان عرصه تهیه‌کنندگی سینما به عنوان هیأت رئیسه هارون یشایایی و مسعود جعفری جوزانی و بهروز افخمی و یکی از اعضاء به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند و مهدی کرم‌پور،شاهرخ دستور تبار،محسن شایان فر ، مهدی صباغ‌زاده و تینا پاکروان به عنوان نامزد انتخابات اعلام آمادگی کردند و در پایان رای‌گیری، تینا پاکروان و مهدی کرم‌پور به عنوان بازرسین اصلی و محسن شایان‌فر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها