تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 31606

۱۹۲۴۵۹۵_۷۸۱مجری طرح فیلم سینمایی بادیگارد در مراسم رونمایی از کتاب هنری این فیلم سینمایی گفت: این مراسم به نوعی رونمایی از DVD بادیگارد است. 

به گزارش سینماسینما، پژمان لشکری پور افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تاکنون فیلم سینمایی بادیگارد را دیده اند و ۲۰۰ جلسه نمایش این فیلم هم برای دانشگاه ها در شهرهای مختلف و شهرهای فاقد سینما برگزار شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «بادیگارد» در این مراسم گفت: اسماعیل پسرم چیزی با عنوان «ارت بوک» مطرح کرد و من حس کردم کار جدیدی در ایران به حساب می آید و نیاز سینمای دیجیتال است.

ابراهیم حاتمی کیا افزود: شاید عده ای بگویند در سینمای فقر زده الان خرج زیادی باشد اما این کتاب هنری برای ثبت لحظه های خاص و اکشن فیلم نیاز است.  فیلم پشت صحنه بادیگارد هم در نوع خود خاص است و یوسف حاتمی کیا آن را کارگردانی کرده است. کارگردان «بادیگارد» اضافه کرد: سحر دیدم یکی از کانال های تلگرام کل فیلم را با کیفیت خوب برای دانلود گذاشته است، به خودم گفتم چه اوضاعی داریم، در این وضع نفس هم نمی توان کشید.حاتمی کیا گفت: شنیدم در ماهواره ها هم بادیگارد به نمایش در آمده است، این‌هاست که به سینمای ما ضربه می زند و امیدوارم یک روز از بین برود.

ابراهیم حاتمی کیا

بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز در این مراسم گفت: بادیگارد به ایستگاه آخر خود رسیده است و فیلم دیگری به عنوان پشت صحنه کار تهیه شده است که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است.

مریلا زارعی افزود: درباره «ارت بوک» هم باید بگویم برای من حرکت جذاب و جالبی بود، فقط ای کاش سرگروه های هر قسمت هم می توانستند تجربیات خود را در این کار بیاورند چون خودم به عنوان بازیگر و بازیگردان هر روز با یک چالش و جذابیت ویژه رو به رو می شدم و دوست داشتم آن ها را جایی ثبت کنم.

او گفت: جدیداً وقتی می گوییم طرح فاخر است حالت تحقیر آمیز پیدا می کند زیرا عده ای به فکر پول های کلان دولتی می افتند، اما بادیگارد به معنای واقعی هم اثر فاخری بود و هم کارگردان فاخری داشت.
زارعی افزود: حاتمی کیا به شدت به بیت المال معتقد است و به دلیل اینکه می خواست تجربه را به جوانان دوستدار سینما انتقال دهد این کار را انجام داد.

مریلا زارعی

زارعی با خواندن مقدمه کتاب هنری بادیگارد به صحبت های خود پایان داد.

برای نخستین بار است که در سینمای ایران از صحنه های منحصر به فرد یک فیلم کتاب هنری تهیه می شود.

این کتاب هنری «ارت بوک» اثر اسماعیل حاتمی کیاست.

منبع: مشرق

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها