تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26886

پیمان معادیفیلمبرداری فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، مهدی داوری؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی«بمب» در رابطه با آخرین وضعیت ساخت این اثرسینمایی گفت: پیش‌تولید اولیه این اثر آغاز شده و در حال مشغول انتخاب بازیگر، لوکیشن و ساخت دکور هستیم، همچنین تا اواخر مهرماه، فیلمبرداری این اثر را کلید خواهیم زد.

او در پاسخ به مشکلاتی که در صدور پروانه ساخت «بمب» اختلال ایجاد کرد، گفت: سوءتفاهمی توسط اعضای شورای پروانه ساخت برای ارائه مجوز تولید این فیلمنامه پیش‌ آمده بود که خوشبختانه با تشریح و توضیح، مشکل رفع شد و پروانه ساخت این سناریو صادر شد.

تهیه‌کننده «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» با اعلام این‌که حتما این فیلم را به سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند، گفت: با دقت و وسواس زیادی مراحل پیش‌تولید را طی می‌کنیم تا به نتیجه لازم از ساخت این اثر دست پیدا کنیم.

او در ارتباط با بازیگران این اثر سینمایی بیان کرد: پیمان معادی غیر از کارگردانی در این اثر، به ایفای نقش هم خواهد پرداخت ولی هنوز ترکیب نهایی بازیگران این اثر را انتخاب نکرده‌ایم.

منبع: صبا

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها