تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۱:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 13885

بهرام رادان

بهرام رادان گفت‌وگویی با هفته‌نامه «همشهری جوان» انجام داده است. برخی از شاخص‌ترین گفته‌های او در این مصاحبه را می‌خوانید:

⚪️ به دلیل اتفاقات حاشیه ای زمان دریافت جایزه «سنتوری» احساس کردم از همه محاسبات جشنواره ای کنار گذاشته شده ام. شما دقت کنید می بینید که من بعد از آن فیلم ده سال هیچ جا کاندیدا نشدم. حتی جشن انجمن منتقدان همه بازیگران «عصر یخبندان» را کاندیدا کرد جز من. من هم ایرادی نمی گیرم و سعی می کنم با انرژی مضاعف برگردم.

⚪️ در «سنتورى» حال فیلم خوب بود. قبل از اینکه آقاى مهرجویى سر صحنه بیاید بارها تمرین مى کردیم. مهرجویى که مى آمد با یک سکانس شکل گرفته مواجه بود و فقط چند اصلاحیه مى داد. آنجا دوربین در اختیار بازیگران بود.

⚪️ مصطفی کیایی فیلمنامه «خط ویژه» را به من داد و گفت کدام نقش را می خواهی گفتم فلان نقش. گفت نه به نظرم تو این نقش را بردار که اتفاقاً نقش اصلی هم بود و بعد مصطفی زمانی آن را بازی کرد.خیلی باهم حرف زدیم ولی نشد کار کنیم. سر «عصر یخبندان» کاملا خودم را دست او سپردم و نتیچه اش هم خوب درآمد.

⚪️ همیشه نمی‌شود با این چوب آدمها را زد که مثلا بگویی چرا فلان موفقیتت تکرار نشد. تنوع کارهای من بعد از «سنتورى» از «راه ابریشم» تا «آتش بس ٢» و «تراژدى» و ماندگارى شخصیت‌ هایى مثل امیر «پل چوبى» تا ایرج «بى پولى» و فرید «عصر یخبندان» نزد مخاطب، گواه آن مدعاست که هیچگاه به بى راهه نرفتم. از طرفى یک سرى اتفاقات روى کاغذ درست است ولى در اجرا داراى اشکال مى شود.

رادان همچنین در بخشی از مصاحبه درباره بازی در سریال گفته: باید بدانم در سریال قرار است چه کاری انجام دهم و دقیقا نقشم چیست. خوبی پیشنهاد تازه ای که دارم این است که از مرحله ایده در جریان کار هستم و تا روزی که فیلمنامه کامل شد به طور دقیق می دانم ماجرا چیست. احتمال پذیرفتن این پیشنهاد بیشتر از بقیه است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها