تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۲:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7582

میرکریمی فرهادیحضور بهروز رهبری فرد در فیلم جدید اصغر فرهادی خبر فوق العاده جذابی است که در یکی دوسایت خبری با این تیتر به استقبال از آن رفتند.
به گزارش سینما سینما، اما آیا رهبری فرد قرار است در فیلم جدید فرهادی بازی کند؟ اصغر فرهادی که تا کنون تنها ایرانی برنده جایزه مهم اسکار است .
اما ماجرا از این قرار است که به تازگی جزییات تازه ای از فیلم پلیس بازی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و بازی پژمان جمشیدی منتشر شده است. به گزارش سینما سینما ،پلیس بازی از جایی آغاز می شود که پژمان جمشیدی پس از بازی در سریال پژمان بازیگر شده و در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. این فیلم مورد استقبال قرار نگرفته و در ابتدای فیلم پژمان جمشیدی را تک و تنها در سالن سینما در حال تماشای فیلم خود می بینیم.فیلم تمام می شود و جمشیدی سرخورده از سالن بیرون می آید که بیلبورد جالبی توجه اش را جلب می کند.آن طور که روزنامه سینما و برخی سایتهای ورزشی نوشته اند :بیلبوردی با این عنوان:بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی(!) کاپیتان اسبق پرسپولیس با اینکه زیاد در پلیس بازی نقشی ندارد اما با این بیلبورد یکی از جالب ترین لحظات پلیس بازی را رقم می زند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها