تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64106

ساخت سریال برادران محمودی با حضور امین تارخ و بهزاد فراهانی (خسرو ) که به تازگی به گروه بازیگران سریال اضافه شده است همچنان در تهران و در چاپخانه مهران (امین تارخ) ادامه دارد.

به گزارش سینماسینما، گروه سازنده سریال «سایه‌بان» از حدود دو ماه پیش کار تصویربرداری سریال برادران محمودی را در تهران و در یک کارگاه تولید مبل شروع کرده است. لوکیشن چاپخانه دومین لوکیشن اصلی سریال است که گروه وارد آن شده است.

با ورود به لوکیشن جدید بازیگران دیگری به جمع بازیگران سریال می‌پیوندند. قصه سریال «سایه‌بان» برادران محمودی با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ها و امیدهای آنها طراحی شده است.

در خلاصه داستان آمده است: سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست؛ دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر اما زخمی در راه است؛ زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان …

امین تارخ، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی، محمد ولی زادگان، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، افشین اخلاقی، سینا مهراد، المیرا دهقانی، زهرا بهروز منش و … در این سریال بازی می‌کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها