تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191120

بهشته امینی دو مجموعه نقاشی و هندسه نقوش «بهشت» را در نگارخانه بهارک به نمایش می‌گذارد.
به گزارش سینماسینما، نمایشگاه انفرادی نقاشی «بهشت» که شامل دو مجموعه نقاشی و هندسه نقوش بهشته امینی است، ساعت ۱۷ روز جمعه، پنجم آبان ماه سال جاری با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح می‌شود.
بهشته امینی درباره آثار به نمایش درآمده در «بهشت» در سخنانی کوتاه عنوان کرد: «این نمایشگاه شامل دو مجموعه است: نقاشی و هندسه نقوش. مجموعه نقاشی، ذهنی تصویرسازی شده است و با رنگ روغن، گواش، اکولین و پاستل در ابعاد مختلف اجرا شده‌اند. همچنین، مجموعه هندسه نقوش، بر پایه گره‌های هندسی و با الهام از نقوش سنتی طراحی و با گواش، راپید، خودکار و مدادرنگی در ابعاد گوناگون اجرا شده‌اند.»
گفتنی است؛ بهشته امینی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد است و چند سالی است به تدریس هنر در مقاطع مختلف تحصیلی اشتغال دارد.
علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای ۲۹ تابلوی نقاشی به نمایش درآمده در نخستین نمایشگاه انفرادی بهشته امینی، از ساعت ۱۷ تا ۲۰، روزهای شنبه، ۶ تا چهارشنبه، ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه کنند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها