تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157329

بیوک میرزاییبیوک میرزایی در فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی نقش فیدل کاسترو را ایفا می‌کند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، بیوک میرزایی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی اضافه شده تا ایفاگر نقش فیدل کاسترو در یک قصه عاشقانه باشد.

بهزاد فراهانی فیلمنامه «مهمانی از کارائیب» را بر اساس کتابی به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی در نخستین تجربه کارگردانی فراهانی او را به عنوان مشاور کارگردان همراهی می‌کند.
تاکنون در این فیلم رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی رفته‌اند و بازیگران دیگری نیز در ادامه کار به جمع هنرمندان این اثر عاشقانه اضافه خواهند شد.

شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقى است؛ عشق‌هایى که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست…».

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها