تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» بیان کرد: این اثر سینمایی که فیلمبرداری آن بعد از بهبود اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده از سر گرفته شده اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و در این هرج و مرج بازار کمدیها، دیدن این فیلم تاثیر خوبی بر بیننده خواهد گذاشت.
به گزارش سینماسینما، سید حامد حسینی که تهیهکننده جدیدترین اثر مهدی فخیم زاده (در سمت کارگردانی و بازیگری) است، درباره آخرین مراحل ساخت و تولید این اثر بیان کرد: سکانسهایی از این فیلم که از زمان تصادف آقای فخیمزاده باقی مانده بود بعد از بهبود اوضاع جسمانی این هنرمند، در مردادماه ضبط شد و به این ترتیب فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.
او ادامه داد: در مجموع چهار جلسه از فیلم برداری «مشت آخر» که در همان لوکیشن چالوس قرار داشت باقی مانده بود که با وجود آنکه هوا بیشتر اوقات بارانی بود، با حضور خود آقای فخیم زاده به سرانجام رسید. او هم توانست مدیریت خوبی داشته باشد و البته خودش هم در این سکانسها جلوی دوربین نقش آفرینی کرد. به صورت کلی این اثر در تهران و شهرهای شمالی ایران فیلمبرداری شده است.
تهیه کننده این فیلم سینمایی درباره اکران عمومی این اثر و یا ارائه آن به جشنواره فجر نیز گفت: صحبتهایی صورت گرفته است اما نتیجه را زمانی میتوانیم اعلام کنیم که کار تمام شود و فیلم نهایی را ببینیم. با توجه به جدول زمان بندی، ظرف یک ماه دیگر بخش فنی فیلم از جمله تدوین، صداگذاری و ویژوآل افکتهای آن تمام خواهد شد و فقط بخش موسیقی آن باقی میماند.
حسینی در ادامه درباره این فیلم سینمایی توضیح داد: این فیلم سینمایی یک اثر اکشن با درون مایه طنز است که سالهاست خلا حضور چنین فیلمی در سینمای ایران احساس میشد.
او با اشاره به اینکه محوریت فیلم «مشت آخر» مهدی فخیم زاده است، گفت: در این اثر بازیگران دیگری چون گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری نقشآفرینی کردهاند و افرادی چون علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری،عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و مهدی سعدی تدوین آن را برعهده داشتهاند.
حسینی در پایان صحبتهای خود با تاکید براینکه “سبک فیلمسازی مهدی فخیم زاده خاص خودش است و هیچکس جز او نمیتوانست از پس انجام آن بربیاید” اظهار کرد: حدود ۱۴ سال است که آقای فخیم زاده به عنوان کارگردان فیلمی را نساخته بود و بعد ۴۰ سال است که با آقای زرین دست در این اثر همکاری مجددی داشته بنابر این تصور میکنم این سبک آثار سینمایی همیشه برای مخاطب ایرانی جداب است و در این هرج و مرج بازار کمدیها، دیدن این فیلم تاثیر خوبی بر بیننده خواهد گذاشت.
به گزارش ایسنا مهدی فخیم زاده که در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانسهای فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد و در نهایت ۱۳ تیرماه از همان بخش از بیمارستان ترخیص شد.
فخیمزاده در طول سالها فعالیت هنری ساخت فیلمهایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلمها و سریالهایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» بازی کرده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت برای چهار اثر سینمایی و سه اثر غیرسینمایی
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- انتخابات انجمن تهیه کننده _ کارگردانان سینما برگزار شد
- مهدی فخیمزاده فیلمنامه «کارآگاهان جوان» را مینویسد
- خاطره بازی با «مسافران مهتاب» مهدی فخیم زاده در شبکه مستند/ پخش «گفتنیهای نمکی» + ویدئو
- شروع غمانگیز فیلم «مهدی فخیمزاده» در گیشه/افتتاحیه ۴۰ میلیون تومانی برای «مشت آخر»
- «آشفتگی» و «مشت آخر» جدیدترین فیلمهای پاییز
- ثبت قرارداد فیلم «مشت آخر»
- سید ضیاء هاشمی خبر داد/ مهلت اعتراض تهیهکنندگان به لیست شورای عالی تمدید شد
- ورزشکاران زیرزمینی/ خاطرهای از مهدی فخیمزاده
- تهیهکننده «وکیل مدافع»: توان پرداخت دستمزد میلیاردی چهرهها را نداشتیم
- حبیب کاوش به آرامگاه ابدی بدرقه شد
- همکاری تازه مستانه مهاجر با سینمای افغانستان
- فخیم زاده :بعضیها فکر میکنند میرباقری و من رقیب هستیم
- تهیهکننده و بازیگر پیشکسوت در بیمارستان بستری شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





