تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۲:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90515

مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای سازمان سینمایی گفت: تا کنون فقط ۱۰ درصد گزارش خرابی در سینماها زمان پخش فوتبال داشته ایم که آن هم اتفاق خاصی نبوده و پیش بینی می شود که اتفاقی با پخش دیگر بازی ها گزارش آسیب جدی نداشته باشیم.

به گزارش سینماسینما ،محمدرضا فرجی  با اشاره به استقبال مردم و آسیب دیدن سالن‌های سینمایی، اظهار داشت: تا کنون فقط ۱۰ درصد گزارش خرابی در سینماها داشته ایم که آن هم اتفاق خاصی نبوده و پیش بینی می شود که اتفاقی با پخش دیگر بازی هاگزارش آسیب جدی نداشته باشیم.

مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای سازمان سینمایی، اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت اماکن و نیروی انتظامی خیلی خوب بوده و گزارش شکایتی از پخش بازی نداشته ایم.

فقط ۱۰ درصد گزارش خرابی در سینماها داشته ایم که آن هم اتفاق خاصی نبوده و پیش بینی می شود که اتفاقی با پخش دیگر بازی هاگزارش آسیب جدی نداشته باشیم.

فرجی ادامه داد: فکر نمی کردیم که با پخش بازی های جام جهانی با استقبال مردم در تهران و شهرستان مواجه شویم و خوشبختانه آمار خوبی هم به دست آمده است.

وی در خصوص افزایش قیمت بلیت سینما کوروش برای بازی ایران و اسپانیا، گفت: سینما کوروش در یکی از سالن های خود افزایش قیمت داشته و قرار است در این سالن بین دو نیمه از مخاطبان پذیرایی شود.

مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای سازمان سینمایی، افزود: طبق مصوبه ای که شورای عالی داشته قیمت بلیت ها از ۱۵ هزار تومان تا سقف ۲۰ هزار تومان بوده است.

فرجی تصریح کرد: سینمادارها باید بخشی از درآمد خود از پخش بازی های جام جهانی را به تهیه کننده فیلمی بدهد که سانس خود را از دست داده است. البته پس از گزارش کارگروه شورای عالی باید مبلغ را تایید کند.

ایسکا نیوز

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها