تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 166777

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: تهیه‌کننده فیلم «قاتل و وحشی» از اول بهمن سال ۱۳۹۹ تاکنون تقاضای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش نداده است.

به گزارش سینماسینما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی، درباره فیلم «قاتل و وحشی» گفت: پروانه ساخت فیلم «قاتل و وحشی» در تاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۲ صادر شده و تا سال ۹۸ این پروانه چندبار تمدید شده است. ‎این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱ در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بازبینی شده و در هر دو بار این بازبینی به فیلم اصلاحیه خورده بود، از همان تاریخ تاکنون تهیه‌کننده این فیلم تقاضایی برای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه نداده است.

مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی عنوان کرد: فیلم «قاتل و وحشی» بیشترین وقت خود را درگیر اختلافات تهیه کنندگی در محاکم قضایی و داوری خانه سینما داشتند تا درخواست رسمی جهت بازبینی و صدور پروانه نمایش.

‎به گقته وی، تهیه‌کننده این فیلم در طول ‎ساخت کار، دچار اختلاف و مشکلاتی می‌شود و در زمان ساخت، تهیه‌کننده دیگری وارد این داستان می‌شود. جهت رفع این موضوع، صاحبان فیلم وارد مراحل قضایی می‌شوند و خانه سینما ورود پیدا می‌کند تا مشکل آن‌ها را رفع کند و با صدور چند نوبت صورتجلسه، گفته می‌شود این مشکل رفع شده است.

‎فرجی خاطرنشان ساخت: در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱ زمانی که که این فیلم به شورا ارائه شد، از سوی شورای پروانه نمایش وقت با اصلاحیه روبه‌رو شد. در تاریخ ۹۹/۱۱/۵ فیلم را دوباره با اصلاحیه فرستادند، اما این فیلم مجددا دچار همان مشکلات قبلی بود و مورد تایید شورای بازبینی قرار نگرفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها