تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125287

کریس ایوانز بازیگر سرشناس فیلم‌های اخیر «مارول» گفته است قصد دارد دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند ولی برای این کار دنبال فیلمنامه خوب است.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، کریس ایوانز عاشق این است که دوباره یک فیلم بسازد اما مواد لازم را در اختیار ندارد.

ایوانز که نخستین تجربه کارگردانی‌اش را سال ۲۰۱۴ با فیلم «پیش از این که برویم» انجام داد، آشکار کرد که چه کاری او را از ادامه این کار تاکنون باز داشته است.

وی در مصاحبه‌ای که با اسکارلت جوهانسون انجام داده گفته است: دارم می‌میرم برای کارگردانی، اما شهامت تمرکز بر نوشتن را ندارم و سخت‌ترین کار پیدا کردن مواد لازم برای کارگردانی است. مواد خوب این نیست که فقط بنشینی آنجا.

وی افزود: وقتی کارگردانی می‌کردم، یکی از مهم‌ترین چیزها این بود که یک فیلمنامه کوچک شکسته بسته پیدا کردم و فکر کردم «خوب می‌توانم این را تقویت کنم و درستش کنم». در عین حال نمی‌توانم حتی فکر کنم که من بهترین حالت فیلم را ساخته باشم. می‌تواند یک چیزهایی برمبنای مواد در دست، متفاوت باشد.

در پاسخ به این سوال جوهانسون که آیا داستان‌هایی هست که او بیشتر بر آنها تمرکز داشته باشد؟ پاسخ ایوانز موضوع «بودیسم» بود.

وی گفت: در این زمینه داستان‌هایی وجود دارد که فکر کنم می‌تواند روی مردم اثر بگذارد. فکر می‌کنم همه به دنبال چنین قصه‌هایی هستیم. قصه‌هایی از دیدگاه نفسانی، این که اهمیت ما در چیست، می‌خواهیم چه جور آدمی باشیم، تعریف شادی و عشق و هدف چیست؟

ایوانز افزود: مفاهیمی که در بودیسم نهفته است به همه این‌ها توجه دارد. من قطعا از مهارت‌های نوشتن بهره‌ای نبرده‌ام، فقط به فکر شکار فیلمنامه هستم.

جوهانسون به شوخی پرسید: خوب پس چطور است «بخور دعا کن عشق بورز۲» را بسازی! که ایوانز هم حسابی به این گفته خندید.

کریس ایوانز با بازی در نقش دو ابرقهرمان مارول کامیکس شهرت جهانی یافت. وی در دنیای سینمایی مارول در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر شده‌ است. وی همچنین در دو فیلم «چهار شگفت‌انگیز» و «چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای» بازی کرد.

ایوانز فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ و با بازی در سریال «برخلاف جنسیت» آغاز کرد و از سال ۲۰۱۱ با بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» وارد دنیای مارول و ابرقهرمان‌ها شد. او و جوهانسون در مجموعه فیلم‌های مارول هم‌بازی هستند.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها