تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16126
1462793776205_7.jpeg در آستانه رونمایی از فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در جشنواره کن، بخش‌هایی از این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، وب‌سایت سینمایی «فیلم استیج» (یک سایت آمریکایی) با ارائه بخش‌هایی از فیلم «فروشنده» ساخته جدید اصغر فرهادی، از آن به عنوان یکی از فیلم‌هایی نام بُرد که بسیاری بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از آن در جشنواره کن هستند.

فیلم «فروشنده» که به عنوان آخرین فیلم به بخش رقابتی جشنواره کن اضافه شد، برای کسب جایزه نخل طلای کن – بهترین فیلم این رویداد سینمایی – با ۲۰ فیلم دیگر رقابت خواهد داشت.

پخش‌کننده جهانی این فیلم، کمپانی «ممنتو» است که این فیلم را با عنوان انگلیسی The Salesman اکران می‌کند و عنوان فرانسوی این فیلم به دلیل آنکه اخیرا فیلمی با نام «فروشنده» در فرانسه ساخته شده است با عنوان فرانسوی (LE CLIENT) «مشتری» خواهد بود.

داستان این فیلم که در آن شهاب حسینی و ترانه علیدوستی بازیگران فیلم‌های قبلی فرهادی نقش‌های اصلی را بر عهده دارند، داستان زن و مردی روایت شده که مجبور می‌شوند به یک خانه جدید نقل مکان کنند و در آنجا با مستاجر قبلی خانه جدید دچار چالش می‌شوند.

«فروشنده» روز ۲۱ می (اول خرداد) یک روز قبل از مراسم اختتامیه و به عنوان آخرین فیلم بخش رقابتی در دو سانس ۱۲ ظهر و ۲۲ شب به وقت محلی روی پرده می‌رود و قرار است از ماه نوامبر در فرانسه اکران عمومی شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها