تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155635

شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر برنامه «دست در دست» را در روز عید و تعطیلی پس از آن با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های متنوع در چهار قسمت ویژه روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ در جشن ویژه عید سعید فطرِ برنامه «دست در دست» که روز عید و تعطیلی پس از آن ساعت ۱۰:۳۰ و شب حوالی ساعت ۲۳:۵۵ و بعد از مسابقه محاکات روانه آنتن می‌شود هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های فرهنگی، اجتماعی مختلفی حضور خواهند داشت.

امیرمحمد متقیان؛ بازیگر مجموعه عمو پورنگ، احمد بابایی؛ شاعر، یوسف کرمی؛ کمدین، تورج عقدایی؛ پژوهشگر زبان و ادب فارسی، ، متین رضوانی پور؛ پژوهشگر و آهنگساز موسیقی آئینی و بخشی از مسئولین جشنواره محله همدل و سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بخشی از مهمانان این سلسه ویژه‌برنامه‌های «دست در دست» هستند.
«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.
این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها بعد از مسابقه محاکات و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها