تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 145982

همسر شهید مسعود علیمحمدی به بهانه شهادت محسن فخری‌زاده و داغدار شدن دوباره خانواده شهدای هسته‌ای، مهمان یکشنبه ۹ آذر مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود.


به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه شبانگاهی شبکه دو با عنوان «دست در دست» یکشنبه شب میزبان یکی از اعضای خانواده شهدای هسته‌ای است. منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی در این برنامه از داستان بزرگمردانی می‌گوید که تنها دانش هسته‌ای علت شهادت‌شان نبوده بلکه عشق به استقلال وطن و تعهد به مردم‌شان باعث قدم گذاشتن‌شان در این راه شده و حالا خانواده‌های این عزیزان با دردی مشترک، همه از اعضای یک خانواده هستند؛ خانواده شهدای هسته‌ای.
مهمان دیگر این برنامه نیز مریم خدابخش از خواهران گروه جهادی شهید احمدی روشن است. گروهی که از ۲۰ اسفند سال گذشته در تهران برای کمک‌رسانی، در کنار سایر جهادگران، کادر درمان و مدافعان سلامت شروع به کار کردند و حتی در روز اول عید نوروز و ساعت تحویل سال نو مشغول تولید ماسک، تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی در بین خانواده‌های مستضعف در مناطق محروم تهران و دزفول بودند.
این گروه علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه در ۸ منطقه محروم دزفول و سوسنگرد و چهار منطقه محروم تهران، برای کمک به کادر درمان و تیم اموات کرونایی در ۸ بیمارستان تهران، به یاری هم‌نوعان‌شان شتافتند.
گفتنی است «دست در دست» تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، نصرالله مدقالچی، داود نماینده، رضا فیاضی، سعید بیابانکی و …. روایت‌گر داستان جهادگرانی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.
«دست در دست» که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و … به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.
تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.
این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها