تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139637

عکس‌های تست گریم بازیگران فیلم‌ «بوتاکس»، اولین فیلم بلند کاوه مظاهری منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، کاوه مظاهری که با فیلم کوتاه «روتوش» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما شده است، اولین فیلم بلند داستانی خود را با عنوان «بوتاکس» جلوی دوربین برده است.

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، محسن کیانی و مرتضی خانجانی از بازیگران این فیلم هستند که در فضایی بین رویا و واقعیت ارتباط بین فرزندان یک خانواده را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته است و فعلا ازش خبری ندارند. به‌ مرور این دروغ در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.»

دیگر عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کنندگان: کاوه مظاهری و سروش سعیدی، فیلم‌نامه: کاوه مظاهری و سپینود ناجیان، مدیر فیلم‌برداری: حامد حسینی سنگری، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، تدوین: پویان شعله‌ور، موسیقی: میلاد موحدی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی و تدوین صدا: حسین قورچیان، طراحی جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد برادران، مجری طرح: مهدی برجیان، مدیر تولید: امیرمهدی صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: غزل معصومی، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده و عکاس: سیما محمدی.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها