تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 115616

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما عنوان کرد که ۲ فیلمنامه کامل در دست دارد اما برای ساخت آن‌ها به دنبال سرمایه‌گذار است.

به گزارش سینماسینما، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه‌ای با عنوان «کابوس بعد از ظهر» هستم که به محض پیدا شدن سرمایه‌گذار شروع به ساخت آن می‌کنم چراکه ساخت آن به فصل خاصی بستگی ندارد با این وجود فکر می‌کنم اگر بتوانیم مباحث مالی آن را حل کنیم اواخر تابستان زمان خوبی است که «کابوس بعد از ظهر» را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: «کابوس بعد از ظهر» یک فیلم اپیزودیک اجتماعی است که در آن جریان رابطه پدر و فرزند را می‌بینیم از سوی دیگر در نظر دارم در این فیلم از هنرجویان خودم استفاده کنم یعنی هیچ بازیگر چهره و شناخته شده‌ای ندارد.

سجادی حسینی با بیان اینکه همزمان یک فیلمنامه کامل دیگر با نام «یخ چال» در دست دارد، عنوان کرد: «یخ چال» یک فضای اجتماعی دارد و روایت‌کننده داستان زن و شوهری است که به خاطر اتفاقی که برای یکی از اقوامشان رخ می‌دهد مجبور به نقل مکان می‌شوند و در این پروسه اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد، روی زندگی زناشویی آن‌ها تاثیر جدی می‌گذارد و باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: هر دوی این فیلمنامه‌ها آماده است و سرمایه هر کدام که به دستمان برسد شروع به تولیدش می‌کنیم؛ البته «یخ چال» به دلیل زمان طولانی فیلمبرداری و نیاز به بازیگرهای خوب، هزینه‌برتر است از همین رو باید به شرایط خوبی برسیم. این فیلم نیاز به فصل پاییز و زمستان دارد بنابراین باید در همین فصل‌ها ساخته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها