تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95772

تصویربرداری سریال «تک سواران» به کارگردانی مسعود تکاور بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از آغاز کار، متوقف شد.به گزارش سینماسینما، رامتین خداپناهی درباره سریال «تک سواران» که چندی پیش به کارگردانی مسعود تکاور کلید خورد، بیان کرد: ظاهرا تصویربرداری پروژه «تک سواران» به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

وی ادامه داد: من هنوز جلو دوربین نرفته بودم اما سریال بعد از حدود ۱۰ تا ۱۲ روز تصویربرداری متوقف شده و من و عده‌ای دیگر از بازیگران نتوانستیم جلو دوربین برویم.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: پیش از این گفته شده بود که این سریال حدود هفت ماه کار دارد اما فعلا خبری از ادامه تولید سریال نیست.

سریال «تک سواران» نوشته نوشین پیرحیاتی است و به کارگردانی مسعود تکاور کلید خورده بود.

در این سریال به تهیه‌کنندگی افشین صادقی بیش از ‌‏۱۰۰ بازیگر اصلی و فرعی حضور دارند که از بازیگران اصلی آن می‌توان به کامران تفتی، جعفر دهقان، بهمن دان و ‏فریبا متخصص اشاره کرد.‏

داستان این سریال در اواخر دهه ۵۰ شمسی و روزهای آغازین جنگ تحمیلی رخ می‌دهد و روایتگر دلاوری‌های ‏عشیره‌های مرزنشین در روزهایی است که دشمن به مرزهای این سرزمین حمله کرد.

پیش تولید این سریال ۲۶ قسمتی پنج ماه به طول انجامید و بخش‌های مهمی از لوکیشن‌های این سریال ‏توسط گروه طراحی صحنه در ۵ منطقه از اطراف تهران و شهرک دفاع مقدس، ساخته شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها