تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۴:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32114

۰_۰_simpsonstrumpepisode2000تصویری که از پیش بینی عجیب و حیرت انگیز کارتون سیمپسون ها در حال انتشار است مربوط به سال ۲۰۱۵ و پس از کاندیداتوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

به گزارش سینماسینما، از چندی پیش در بسیاری از شبکه های اجتماعی و سایت های خارجی با انتشار ویدیویی از ترامپ در کارتون سیمپسون ها و رقابتش با یک زن و انتشار یک تصویر از ترامپ، از پیش بینی این سریال برای رئیس جمهور شدن ترامپ خبر می دادند.

امروز با ریاست جمهوری ترامپ این عکس به صورت گسترده در فضای رسانه ها و شبکه های اجتماعی ایران منتشر شد و بسیاری این میزان تشابه پس از ۱۶ سال را حیرت انگیز دانستند. اما واقعیت این است تصویری که در حال انتشار است مربوط به سال ۲۰۱۵ و بازسازی یک تصویر واقعی است.

آیا کارتون سیمپسون ها ریاست جمهوری ترامپ را پیش بینی کرده بود؟

کارتون سیمسون ها در سال های پخش خود دو بار به شخصیت ترامپ اشاره می کند. در مرتبه اول در یکی از قسمت های این کارتون لیزا، دختر کوچک خانواده بزرگ و حالا رئیس جمهور آمریکا شده است. وضعیت کاخ سفید بحرانی است و لیزا اشاره می کند رئیس جمهور قبلی پرزیدنت ترامپ بوده است. تصویری از ترامپ در این سال منتشر نشده و تنها نام وی در این کارتون می آید.

مت گرونینگ، خالق این مجموعه تلویزیونی به روزنامه گاردین گفته است: «آن زمان در سال ۲۰۰۰ ما پیش‌بینی کردیم که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، چون او مسخره‌ترین کسی بود که فکر می‌کردیم بتواند رئیس‌جمهور شود، الان هم این‍گونه است. ورای طنز است.»

ماجرای تصویر منتشر شده از ترامپ:

اما در سال ۲۰۱۵ پس از اعلام کاندیداتوری ترامپ در انتخابات در سیزن ۲۵ این کارتون یک قسمت به نام Trumptastic Voyage ساخته می شود و تصویری که در حال بازنشر در شبکه های اجتماعی است بازسازی تصویر اصلی در این قسمت است. در این قسمت کلاه گیس ترامپ به عنوان سوژه مطرح می شود. البته در قسمت های دیگری هم از این کارتون ترامپ حضور دارد که البته تمامشان پس از کاندیداتوری وی است.

منبع: سلام سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها