تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۴:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 41402

معمای شاه

✅ بروید بدهی‌تان را پرداخت کنید
آیدین سیارسریع | بى قانون

بی‌قانون و خوانندگان (تماس هر روز بین ساعات۷ الی۷:۰۳ صبح)

آقایان دولت یازدهم چگونه انتظار دارند مردم نیز مانند خودشان با دیدن ایرباس به هیجان بیایند وقتی که سالیان سال توپولف با آن تعلیق‌های هیچکاکی و قرار دادن مسافران بین مرگ و زندگی آن‌ها را به اوج هیجان می‌رساند؟ شرم بر شما باد!

(مردم از سراسر کیهان

و منظومه شمسی)

ولی اون‌قدری که مسئولان وزارت راه و دولت ورود این ایرباس‌ها رو فریاد زدن، ملت تو تیتراژِ انیمیشن بنده، اسم حقیر رو فریاد نمی‌زدن! تشکر می‌کنیم.

(جیمبو از خارج)

از همین‌جا به هموطنان عزیز اعلام می‌کنیم که جهت سهولت در امر باربری و حمل و نقل هوایی حاضریم در عرض یک هفته تکنولوژی ایرباس وانت را در اختیار هموطنان قرار دهیم. پیش فروش با شماره تلفن‌های زیر.

(سایپا از مطمئن)

چرا در سریال فاخر معمای شاه به جای خوانندگان لس‌آنجلسی همچون ستار و ابی از خوانندگان مجاز استفاده نمی‌شود؟ واقع گرایی و باورپذیری در سریال به چه قیمتی؟ از ظرفیت‌های دوگانه‌سوزی خواننده حماسی عزیز آقای س.ع هم استفاده شود، خوب است.

به آقای مرعشی صحنه‌گردان پروژه‌های به ظاهر طنزآمیز روزنامه‌های زنجیره‌ای و مروج اشرافی‌گری در اینستاگرام، هشدار می‌دهیم که زودتر بیاید و قسط وام دو میلیون تومانی‌ای که از بانک گرفته را بپردازد در غیر این صورت واکنش بعدی ما مرگبار و خونریزانه خواهد بود.

(روابط عمومی بانک فلان)

با عرض سلام و خسته نباشید، کسی با ما کاری نداره؟

(بدهکار بزرگ بانکی)

نه قربون اون بدهی بزرگت بشم من! کی آخه می‌تونه به تو کاری داشته باشه عشقم؟ تو اگه کاری داشتی زنگ بزن ما بیایم قشنگم.

(روابط عمومی بانک فلان)

خانم ابتکار می‌گویند به زودی ده میلیون موبایل در ایران زباله می‌شوند و باید با استفاده از تکنولوژی سبز اقدام به بازیافت این پسماندها کنیم. ملت بدانید که می‌خواهند موبایل‌ها را جمع کنند تا نزدیک انتخابات مردم از آبروریزی برجام، ایرباس و… با خبر نشوند.

#هموطن_شیر_کن #پلنگ_بزن

#ریتوییت_لطفا

🔻🔻🔻
روزنامه‌ی طنز بی‌قانون (ضمیمه طنز روزنامه قانون)
👇👇👇
@bighanooon

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها