تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26798

فروشنده ترانه علیدوستیمحمود گبرلو مجری پیشین برنامه «هفت» و منتقد سینما در صفحه شخصی اش به تمجید از فروشنده پرداخت.

به گزارش سینماسینما، در متن منتشر شده روی اینستاگرام محمود گبرلو آمده است: «شاید دینی ترین فیلمی که اخیرا دیده ام فیلم فروشنده آقای فرهادی باشد.. فیلمی سراسر اخلاقی  که وقتی تماشاگر بیرون می آید انرژی مثبت می گیرد و از دیدن یک فیلم  خوب و سالم شرمنده خانواده اش نمی شود که هیچ بلکه دست جمعی می نشینند و درباره فیلم حرف میزنند و می آموزند.

خوشحالم فرهادی با زبانی درس ایمان و اخلاق و شرافت و پاکی میدهد که جهانیان هم میفهمن و این یعنی افتخار بزرگ برای ایرانیان و نمی دانم این چه رفتار غلط ای است  چون تیپ و ظاهر و شاید هم بیشرفت فوق العاده فرهادی ها به مذاق برخی خوش نمی آید و یا با دولت و جناح حاکم بر سینما موافق نیستند برخی فیلم ها را سیبل قرار می دهند و نسنجیده هر چه دلشان میخواهد می گویند حتی در حد فحش و ناسزا ! سینمای ایران در شرایط بسیار بدی قرار دارد .

گروهی که خود را انقلابی و ارزشمدار میدانند بجای کار و فعالیت جدی درسینما نفهمیده و یا عمدا به فحاشی می پردازند و یا دیگران را تحریک میکنند در رسانه شان بیخودی حمله کنند تا شاید بتوانند احساس پیروزی و موفقیت بکنند درصورتیکه بجای تعمق و تعمل و تحلیل درست  درسقوط کامل بسر می برند و متاسفم برای مدیران  به ظاهر ارزشمدار فرهنگی اما ترسو که با این هیاهوها یا تسلیم می شوند و تربیون رسانه ملی را در اختیار آنان قرار میدهند.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها