تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 113860

سینماسینما، خبرآنلاین نوشت: تهیه‌کننده سریال تازه شبکه سه می‌گوید هنرورانی که در قسمت نخست این سریال، حجاب نداشته‌اند خارجی بوده‌اند و این سریال واقعیت را به تصویر کشیده است.

در پی گزارش خبرآنلاین درباره خبرسازی حجاب مسافران پرواز در قسمت اول سریال «گاندو» تهیه‌کننده این سریال که به طور همزمان تهیه‌کننده برنامه هفت هم هست پاسخ داده و گفته مسافران بی‌حجاب درون پرواز، خارجی بوده‌اند. این البته نکته‌ای است که خبرآنلاین خواهان شفاف سازی درباره‌اش شده بود. سریال گاندو را موسسه فیلم‌سازی شهید آوینی ساخته و این شب‌ها از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود. در این جوابیه می خوانید:
به گزارش روابط عمومی سریال، روز چهارشنبه قسمت نخست سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی روی آنتن شبکه سه رفت که بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت.
یکی از رسانه‌ها در گزارشی به موضوع حجاب برخی از زنان در یکی از سکانس‌های مهم این قسمت اشاره کرد و آن را عبور از خط قرمزها عنوان کرده است.

مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» دراین‌باره گفت: «وقتی سریال جدیدی پخش خود را از رسانه ملی آغاز می‌کند واکنش‌های مختلفی به همراه دارد ولی کاش کارشناسی شده برخورد شود. قسمت اول سریال و متوقف کردن پرواز برای جلوگیری از خروج آقازاده با پول بیت‌المال از کشور بر اساس پرونده واقعی نوشته و به آن پرداخته شد. در سکانس هواپیما، پرواز خارجی و مسافران داخل پرواز هم خارجی بودند و ملیت ایرانی نداشتند پس با حجاب عرف خود در این صحنه حضور داشتند تا ما به صورت کاملا واقعی سکانس را به تصویر بکشیم.

وی در انتها افزود: «سریال «گاندو» سعی کرده  با حفظ روحیه انقلابی تمام واقعیت‌ها را نشان دهد و مطالبات مردمی و مفاسد اقتصادی را براساس مستندات  واقعی به تصویر بکشد و ممکن است هرگونه واکنشی را به همراه داشته باشد. از همه رسانه‌ها و ‌مردم سپاسگزاریم که بازخوردهای مثبت خود را نسبت به قسمت اول با ما مطرح کرده و امیدوارم تا انتها با ما همراه باشند.»
منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها