تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 84760
جواد افشار گفت: وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و نجاتش دادیم و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

به گزارش سینماسینما، جواد افشار کارگردان «آنام» به جزئیات تولید این سریال و مسائلی که وجود داشت اشاره و بیان کرد: آنام سختی های زیادی در تولید داشت با توجه به محدودیت ها و مشکلات مالی که پیش رو داشتیم سعی کردیم این مشکلات را تحمل کنیم تا خروجی بهتری داشته باشیم به همین دلیل به آذربایجان رفته و در روستاهای محروم و دورافتاده با سختی های بسیار زیاد، محدودیت ها و محرومیت ها توانستیم تصاویر زیبا و خروجی خوب و قصه های ناب روایت کنیم که برای مخاطب تازگی داشته باشد و دوستش داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق روی داد.

وی درباره اینکه فیلمبرداری در آذربایجان دلیل خاصی دارد یا خود او آذری است افزود: همه آذری ها را دوست دارم و دوستان زیادی در آذربایجان، اتبریز، ارومیه و اردبیل دارم اما آذری نیستم بلکه اهل قم هستم.

این کارگردان به بیان خاطره ای از سریال آنام پرداخت و توضیح داد: وقتی سکانس مرگ خان با بازی سیروس گرجستانی را ضبط می کردیم این هنرمند باید روی درخت می نشست و ساز می نواخت و به آرامی در همان حال با تکیه بر درخت چشمانش بسته می شد و فوت می کرد. ضبط این صحنه را کلید زدیم و وقتی گرجستانی بر درخت تکیه زد و چشمانش را بست ناگهان شاخه درخت شکسته و او افتاد اما خدا رحم کرد و پایش در شاخه ای گیر کرده و در هوا و زمین آویزان شد همه شتابان به دنبال او رفته و او را نجات دادیم و خوشحال بودیم از این که خدا او را برای ما حفظ کرده است.

افشار به پیشنهاداتی که در حال حاضر برای فیلمسازی دارد اشاره و خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد مطرح است اما در حال بررسی هستیم که کدام یک را برای تولید شروع کنیم و فکر می کنم در هفته های آینده ساخت یکی از آن ها را شروع کنیم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها