نتفلیکس قصد دارد تا فیلم بلندی بر مبنای زندگی جسیکا واتسون و قایقرانی وی بسازد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، قایقرانی جسیکا واتسون با اقتباس از کتاب خاطرات وی در قالب یک فیلم سینمایی برای نتفلیکس ساخته میشود. این فیلم با اقتباس از کتاب «روح واقعی» به کارگردانی سارا اسپیلان ساخته خواهد شد.
واتسون جوانترین فرد جهان است که به یک سفر ماجراجویانه دور دنیا به صورت انفرادی با قایق رفت. او این سفر را بدون توقف و بدون کمک در سال ۲۰۰۹ انجام داد. وی ۲۱۰ روز روی یک قایق ۱۰ متری در دریا بود.
او پس از اتمام سفرش و سه روز پیش از تولد ۱۷ سالگیاش به سیدنی استرالیا بازگشت.
واتسون درباره ساخته شدن این فیلم گفت خودش را یک قهرمان نمیداند بلکه فکر میکند یک فرد معمولی است که رویایی داشت و سخت کار کرد تا ثابت کند هر چیز واقعاً ممکن است.
واتسون گفت: این کاملاً فروتنانه است که نتفلیکس قصد دارد داستان زندگیام را فیلم کند. امیدوارم این فیلم الهامبخش مردمی از سراسر جهان شود تا سعی کنند قایقرانی کنند و ماجراهای خودشان را خلق کنند. خیلی هم هیجانزده هستم که سارا این فیلم را کارگردانی میکند و از حمایت تیم تولیدی با این قدرت برخوردار است.
اسپیلان که کارگردان فیلمهای «دور بلوک» و «این زندگی» بوده فیلمنامه این فیلم را با همکاری کتی رندال مینویسد. دبرا مارتین چیس از فیلم «خاطرات پرنسس» این فیلم را تولید میکند.
واتسون نیز به عنوان مشاور در این فیلم زندگینامهای مشارکت خواهد داشت. وی سازنده یک مستند با عنوان «۲۱۰ روز» بود که خودش از سفرش در قایق ساخت. این فیلم با صدای ریچارد برانسون به عنوان راوی ساخته شد.
واتسون به عنوان استرالیایی جوان سال ۲۰۱۱ انتخاب شد و مدال دریافت کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





