تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 108388

ابوالحسن داودی درباره علت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» در دو هفته توضیحاتی را ارائه داد و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

به گزارش سینماسینما، ابوالحسن داودی کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا» در ویدئویی درباره عرضه دو زمانه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: «با توجه به اعتراض‌هایی که برخی از دوستان بیننده نسبت به نحوه ارائه دی‌وی‌دی اول فیلم «هزارپا» داشتند، لازم دانستم قبل از تماشای قست دوم توضیحی را بیان کنم. فیلمی که می‌بینید نه یک سریال و نه یک مینی سریال است، بلکه یک فیلم سه ساعت و نیمه و نسخه کامل فیلم سینمایی «هزارپا» است. ما در نمایش سینمایی به دلیل محدودیت‌هایی که داشتیم مجبور شدیم حدود یک ساعت و نیم از این فیلم را حذف کنیم و دوستان نسخه دو ساعته را در سینماها دیدند.»

او اضافه کرد: «این نسخه کامل فیلم است، دلیل ارائه آن در دو دی‌وی‌دی این است که اگر قرار بود با کیفیت خوب تصویر، تمام فیلم و پشت صحنه را ارائه دهیم طبعا در یک دی‌وی‌دی جای نمی‌گرفت. البته بهتر بود نسخه نهایی در یک پک متشکل از دو دی‌وی‌دی در یک زمان عرضه می‌شد اما مقررات شبکه نمایش خانگی به نحوی است که یک فیلم سه ساعت و نیمه را به رسمیت نمی‌شناسد و مجوز مینی سریال به آن می‌دهد. به هر حال من بابت این مسئله از جانب همه، از شما بینندگان عزیز پوزش می‌خواهم.»

هفته گذشته پخش دو زمانه نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» و ارائه نسخه دوم آن در هفته آینده که اقدام عجیبی به شمار می‌آید، موجب گلایه مخاطبان شده بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها