تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95630

دبیر جایزه «سینماسینما» در واکنش به ابهامات به‌وجود آمده درباره فرآیند انتخاب و داوری آثار مستند در این جایزه، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش سینماسینما، کیوان کثیریان دبیر اولین دوره جایزه «سینماسینما» درباره فرآیند انتخاب و داوری آثار مستند در این رقابت سینمایی گفت: طبق آیین نامه اولین جایزه آکادمی «سینماسینما» فیلم‌های مستند توسط یک گروه ۷ نفره از کارشناسان و فیلمسازان حوزه مستند داوری و نامزدها معرفی شده‌اند.

وی در توضیح بازه زمانی پذیرش آثار هم توضیح داد: تمامی فیلم‌های مستند به نمایش درآمده در جشنواره «سینماحقیقت» سال ۹۶، جشن خانه سینما سال ۹۶ و فیلم‌های مستند اکران شده در گروه «هنر  و تجربه» طی سال ۹۶ فهرست شدند و در اختیار داوران قرار گرفتند که ماحصل رأی آنان نامزدها را شکل داد.

کثیریان فهرست داوران بخش مستند اولین دوره جایزه «سینماسینما» را هم به این شرح معرفی کرد: آقایان ناصر صفاریان، جعفر صانعی مقدم، پیروز کلانتری، محسن استادعلی و محمد کارت و خانم‌ها آزاده بیزارگیتی و مرجان ریاحی داوران بخش مستند بودند.

نخستین دوره جایزه آکادمی «سینماسینما» ۱۸ شهریور ۹۷ به دبیری کیوان کثیریان و ریاست کیانوش عیاری در هتل انقلاب تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها