تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5337

جانی دپشرکت‌های پارامونت و مترو گلدوین مه‌یر جانی دپ را به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی فیلم انیمیشن «شرلوک نومز» انتخاب کردند.

به گزارش «سینماسینما»، جیمز مک‌آووی و امیلی بلانت در دنباله انیمیشن موفق «نومئو و ژولیت» که سال ۲۰۱۱ در دنیا حدود ۲۰۰ میلیون دلار فروخت، نقش‌های خود در فیلم اول را تکرار می‌کنند.

به گزارش ورایتی، «شرلوک نومز» (Sherlock Gnomes) تولید شرکت راکت پیکچرز متعلق به التون جان است. این فیلم را جان استیونسن کارگردانی می‌کند.

وقتی تعدادی از شخصیت‌های باغ ناپدید می‌شوند، نومئو و ژولیت از شرلوک نومز، کارآگاه افسانه‌ای می‌خواهند این پرونده را حل کنند.

فیلمنامه را بن زازو نوشته است.

پارامونت انیمیشن و مترو گلدوین مه‌یر «شرلوک نومز» را ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران می‌کند.

دپ و شرکت پارامونت انیمیشن پیش از این در انیمیشن برنده اسکار «رنگو» نیز همکاری کرده‌اند.

دپ این اواخر درام جنایی «عشاء ربانی سیاه» (Black Mass) را روی پرده سینماها داشت. او در این فیلم نقش جیمز «وایتی» بالجر گانگستر اهل بوستون را بازی کرده است. او فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه‌ نمی‌گوید» را نیز در مرحله تولید دارد.

به تازگی نیز اعلام شد دپ برای تهیه و بازی در فیلم زنده/انیمیشن «خوشبختانه، شیر» به کارگردانی ادگار رایت در حال مذاکره است. این فیلم که موضوعش سفر در زمان است، از روی قصه‌ای کودکانه نوشته نیل گیمن نویسنده بریتانیایی ساخته می‌شود و شرکت فاکس آن را تهیه می‌کند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها