تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72677

فیلم کوتاه «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی و تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان، چهار جایزه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب شیلی (SFAAF) را برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه داستانی «یک روز بعد» جوایز بهترین بازیگر مرد (سیامک مظفری)، بهترین بازیگر زن  (لیلا بارگاهی) و بهترین طراحی صحنه و لباس (رضا قادری) را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، جایزه سوم جشنواره به احسان همتی تعلق گرفت.

فیلم داستانی «یک روز بعد» با روایت غیرخطی، مرز بین شک و سوءظن و واقعیت داشتن یک اتفاق را که منجر به از هم گسیختگی یک خانواده می‌شود به چالش می‌کشد.

این فیلم ماجرای مردی را روایت می‌کند که پس از بازگشت از مأموریت چندین ماهه متوجه می‌شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت نامه‌ای تمام اموالش را به دختر او بخشیده است. مرد که به‌دنبال فهمیدن حقیقت است درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.

سایرعوامل این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده: نیما رحیم پور، کیوان تقیه، بازیگران: سیامک مظفری، لیلا بارگاهی، یسنا جلالی، مدیر فیلمبرداری: آیین ایرانی، تدوین: امیر احمدی، طراح صحنه و لباس: رضا قادری، صدابردار: جمال دهقان، صداگذار: مهدی تنگستانی، طراح گریم: ارسلان امیری، طراحی گرافیک: آریا فرخسروی.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها