تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30374

مهدی هاشمی کیانوش عیاریکیانوش عیاری در حالی فیلمبرداری «کاناپه» تازه‌ترین اثر خود را ادامه می‌دهد که پس از جدایی شهاب حسینی حالا یار یک دهه اخیر او در سینما و تلویزیون هم از حضور در این فیلم انصراف داده است. با اضافه شدن فرهاد آییش به «کاناپه» نام مهدی هاشمی از لیست بازیگران این فیلم حذف شد.

به گزارش سینماسینما، زوج عیاری و هاشمی را می‌توان یکی از موفق‌ترین ترکیب‌های کارگردانی و بازیگری یک دهه اخیر دانست. عیاری در ۱۲ سال گذشته دو مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی ساخته بود که هر سه آثار مهمی بودند. این زوج در ابتدای دهه هشتاد در سریال مهجور مانده اما فوق العاده «هزاران چشم» برای اولین بار در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

نتیجه آن سریال به گونه ای رقم خورد که عیاری تصمیم گرفت نقش اصلی سریال «روزگار قریب» را به هاشمی بسپارد و نتیجه‌اش شد خلق یکی از بهترین کاراکترهای تاریخ تلویزیون ایران، این همکاری در حدود ۷ سال به طول انجامید و هاشمی در این مدت هیچ فعالیت سینمایی دیگری نداشت.

عیاری پس از فراغت از ساخت «روزگار قریب» به سراغ ساخت فیلم سینمایی «خانه پدری» رفت و آن جا هم نقش اصلی فیلم خود را به مهدی هاشمی سپرد که نتیجه آن هم درخشان از کار درآمد هر چند حسرت اکران این فیلم سینمایی به واسطه حاشیه‌های تمام نشدنی‌اش برای عیاری و هاشمی شش ساله شده و این فیلم هنوز فرصت دیده شدن توسط مخاطب را پیدا نکرده است.

از سال گذشته که قرار شد عیاری فیلم جدیدش به نام «کاناپه» را بسازد باز هم اولین بازیگری که عیاری از قطعی شدن حضورش در فیلم خود خبر داده بود هاشمی بود. حتی تا همین دو هفته پیش که خبر کلید خوردن فیلم منتشر شد هم هاشمی جزو بازیگران اصلی بود و قرار بود او نقش پدر عروس در این فیلم را بازی کند. فیلمی که داستان پرحاشیه وصلت کردن دو خانواده را به تصویر می‌کشید.

اما امروز خبر رسید که هاشمی قرار نیست در «کاناپه» بازی کند و فرهاد آییش به جای او در این فیلم حضور پیدا می‌کند، اتفاقی که مشخص نیست به چه علت رخ داده است. پیش از این شهاب حسینی به دلیل همزمان شدن بازی‌اش در فصل دوم «شهرزاد» از حضور در این فیلم انصراف داده بود اما تا جایی که در خبرها آمده این روزها هاشمی مشغول بازی در پروژه خاصی نیست و مشخص نیست چرا این بازیگر از حضور در این فیلم انصراف داده است.

به این ترتیب با انصراف هاشمی که در ۱۲ سال گذشته پای ثابت آثار عیاری بود یکی از بهترین ترکیب‌های کارگردانی و بازیگری یک دهه اخیر فعلا از هم جدا شده‌اند.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها