تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54482

جدول فروش هفتگی سینمای ایران این بار نیز با اعلام صدرنشینی فیلم «گشت ۲» منتشر شد. این در حالی است که این فیلم آخرین هفته اکران رسمی خود در تهران را پشت سر گذاشته است.

به گزارش سینماسینما، فیلم «گشت ۲» به احتمال فراوان تا پایان هفته به عنوان اولین فیلم ۱۸ میلیارد تومانی سینمای ایران معرفی می‌شود. فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» نیز در آخرین هفته از اکران خود توانست با گذر از مرز ۴ میلیارد تومان فروش به خوبی کار خود را به پایان برساند.
گشت ۲گشت ۲
فروش هفتگی: ۱,۲۳۲,۰۵۴,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۷,۶۸۶,۶۱۸,۰۰۰ تومان
نویسنده: مهدی محمدنژادیان ، سعید سهیلی
کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، فاطمه شکری

خلاصه داستان فیلم: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در‌پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند.

خوب، بد، جلفخوب بد جلف
فروش هفتگی: ۳۷۱,۵۷۹,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۵,۶۹۶,۸۳۱,۰۰۰ تومان
نویسنده و کارگردان: پیمان قاسم‌‌خانی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی ، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی ، امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما، حسین پاکدل، علی اوجی

خلاصه داستان فیلم : یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.
تیک آفتیک آف
فروش هفتگی: ۲۹۷,۶۰۷,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۵۷۱,۱۴۵,۰۰۰ تومان
نویسنده و کارگردان: احسان عبدی پور

بازیگران: مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم

خلاصه داستان فیلم : در پایان جشنی شبانه، زندگی چهار دختر و پسر، به سمت غریبی سر کج می‌کند. هیجان. شوخی شوخی و بازی بازی، راه می‌افتند تا از عقده‌های چندساله شان کام بگیرند. شوخی تا سرحد جنون. هر شرطی بجز مرگ.

 

احمد مهرانفر جواد عزتی ماجرای نیمروزماجرای نیمروز
فروش هفتگی: ۲۴۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۴,۰۷۲,۲۱۸,۰۰۰ تومان
نویسنده: محمدحسین مهدویان ، ابراهیم امینی
کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: جواد عزتی، احمد مهران فر، مهرداد صدیقیان، لیندا کیانی، هادی حجازی فر، حسین مهری، مهدی پاکدل، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، احمد قزوینی، محیا دهقانی، سپیده مظاهری، اکبر مددی مهر

خلاصه داستان فیلم : در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی قرار داده است.

نقطه کورنقطه کور

فروش هفتگی: ۹۶,۳۰۶,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲۰۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
نویسنده: احسان بیگلری
کارگردان: مهدی گلستانه

بازیگران: محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری

خلاصه داستان فیلم : داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینکه…

فیلم‌های «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراحى با ۹۳,۹۸۷,۰۰۰ تومان؛ «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، ۷۳,۱۴۲,۰۰۰ تومان و «سه بیگانه» با ۶۲,۰۵۷,۰۰۰ تومان فروش رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.

منبع: میزن

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها