تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52830

میهن بهرامیمیهن بهرامی، از اعضای قدیمی کانون نمایش‌نامه نویسان ایرانی عصر روز گذشته درگذشت.

به گزارش سینماسینما، میهن بهرامی داستان‌نویس، مترجم نمایشنامه‌نامه، فیلمنامه نویس،‌ نقاش و از اعضای قدیمی کانون نمایش‌نامه نویسان ایران عصر روز گذشته، بر اثر بیماری سرطان ریه در بیمارستان دی تهران درگذشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این مرحوم روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت) خواهد بود. اصغر همت و هنرمندان تئاتر برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان مذاکره کردند.

اصغر همت عنوان کرد که مرحوم بهرامی در قطعه هنرمندان دفن خواهند شد؛ اما هنوز جزئیات برپایی مراسم در تالار وحدت یا از خانه سینما مشخص نیست.

مراسم ختم میهن بهرامی پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در مسجد الرضا خیابان نیلوفر برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران درگذشت این هنرمند را به خانواده محترم وی و جامعه هنری تسلیت گفت.

میهن بهرامی نویسنده مجموعه داستان «حیوان – ۱۳۶۴» و «هفت شاخه سرخ – ۱۳۷۹» متولد ۱۱ تیر ۱۳۲۶ در تهران بود. او فوق‌ لیسانس جامعه‌شناسی بود و دکترای فلسفه از دانشگاه تهران داشت. همچنین در رشته روان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه UCLA ادامه تحصیل داده‌ بود. بهرامی همچنین در زمینه‌های علمی و هنری متفاوتی از جمله روانکاوی بالینی، نقاشی، فیلمنامه‌نویسی، فیلمسازی، نقد فیلم، مجسمه‌سازی، داستان‌نویسی و ادبیات کودک و نوجوان فعال بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها