تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135948

بر اساس اخبار منتشر شده، کمپانی نتفلیکس بعد از کامیابی‌های اخیر خود با آثار اکشن به سراغ پروژه‌ای دیگر از این دست با بازی و تهیه‌کنندگی جسیکا آلبا رفته است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، نتفلیکس بعد از موفقیت Extraction با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی، با حفظ تمرکز روی فیلم‌های اکشن، برای پروژه بعدی خود به سراغ جسیکا آلبا، دیگر ستاره هالیوود رفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع موثق، این ابرکمپانی تولید محتوای آنلاین قصد دارد تریلر اکشن «هشدار اختلال استرسی – Trigger Warning» را با بازی جسیکا آلبا و کارگردانی مولی سوریا، تولید کند. جاش اولسون و جان برانکاتو وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده دارند و آلبا تهیه کننده اجرایی پروژه است.

در «هشدار اختلال استرسی»، جسیکا آلبا نقش سربازی آسیب دیده از جنگ را بر عهده دارد که میخانه پدربزرگش را به ارث برده و اکنون بعد از پی بردن به حقیقت پشت مرگ نابه‌هنگام او، رو در روی یک دو راهی اخلاقی قرار گرفته است.

مولی سوریا، فیلمساز جوان اندونزیایی بعد از آن مورد توجه قرار گرفت که درام او با نام «مارلینای قاتل در ۴ پرده» در بخش موازی «دو هفته کارگردانان» هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. این اثر تحسین بسیاری از صاحب‌نظران را برانگیخت و به عنوان نماینده کشور اندونزی برای شرکت در بخش بهترین فیلم خارجی دوره ۹۱ مراسم اسکار انتخاب شد.

جسیکا آلبا که عمده شهرت خود را مدیون سریال «فرشته تاریکی» جیمز کامرون و فیلم‌هایی چون «شهر گناه» و «۴ شگفت‌انگیز» است این روزها بازیگری و تهیه‌کنندگی پروژه درام جنایی «بهترین‌های لس‌آنجلس» را در دست دارد. این سریال، مجموعه اکشنی مشتق شده از دنیای «پسران بد» جری بروک‌هایمر است و فصل دوم آن ماه ژوئن امسال پخش خواهد شد. آلبا همچنین اخیرا از تهیه و اجرای مستندی در سرویس آنلاین دیزنی خبر داده است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها