تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88479

حسین قورچیان صداگذار سینما مشغول میکس صدا و چک نهایی صدای فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی است.

به گزارش سینماسینما، حسین قورچیان صداگذار سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول صداگذاری فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی هستم که در مرحله میکس و چک نهایی قرار دارد و ما باید تصمیم بگیریم برای این فیلم از موسیقی استفاده کنیم یا نه؛ چراکه بایرام فضلی بیشتر فیلم های مستقل ساخته است از همین رو ما در «جن زیبا» سعی کردیم بیشتر بار موسیقایی فیلم را روی دوش صدا بیندازیم و درام با صدا پیش برود.

او افزود: ما در مرحله بعدی باید تصمیم بگیریم که در صورت امکان کمتر از موسیقی استفاده کنیم اما چون قرار است «جن زیبا» فیلم گیشه باشد باید یک تصمیم درست اتخاذ کنیم. این را هم باید عنوان کنم که اصولا کار کردن با بایرام فضلی سخت است زیرا حساسیت ها و پیچیدگی های دکوپاژی خاص خود را دارد که در مرحله صداگذاری و تدوین هم این پیچیدگی ها مشهود است.

قورچیان با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: علاوره بر «جن زیبا»، فیلم سینمایی «ایرو» ساخته هادی محقق را در دست دارم که آن هم در مرحله میکس و چک نهایی است.  این فیلم داستان پیرمردی است که خبری می شنود.

به گفته این صداگذار، «ایرو» در همان فضای لوکیشن فیلم قبلی هادی محقق است و ریتم کند و فضای سکانس پلانی دارد.

او در پایان گفت: در حال حاضر چند فیلم کوتاه و مستند هم در دست دارم ضمن اینکه برای همکاری در چند فیلم بلند هم صحبت هایی شده اما هنوز به قطعیت نرسیده ایم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها