تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67011

سینماسینما، علی پاکزاد – جهانگیر کوثری تهیه‌کننده فیلم « فراری» ابراز امیدواری کرد این فیلم به زودی اکران شود.

به گزارش سینماسینما،فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد در سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبان مواجه شد، اما بعد از گذشت شش ماه خبری از اکران عمومی این فیلم نیست، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز در گفت‌و‌گویی که روز دوشنبه با سینماسینما داشت، تاکید کرد هیچ درخواستی برای اکران «فراری» ثبت نشده است.

جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم «فراری» درباره اینکه آیا اقدامی برای اکران ساخته داودنژاد صورت گرفته است یا نه، گفت:« من از این موضوع چندان دقیق اطلاع ندارم زیرا پخش کننده فیلم «فراری» موسسه هدایت فیلم هست و دوستان باید درباره فیلم تصمیم بگیرند و اقدام کنند.»

او ادامه داد: «از شواهد این‌گونه برمی‌آید فیلم ما در نیمه دوم مهر ماه یا بعد از عاشورای حسینی اکران شود. البته اگر اتفاق خاصی صورت نگیرد. من هم تا همین حد اطلاع دارم. امیدوارم به زودی این فیلم به زودی اکران شود.»

«فراری» حضوری موفق در جشنواره فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در این فیلم به محسن تنابنده تعلق گرفت. همچنین سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران نیز از آن داودنژاد شد. کامبوزیا پرتوی نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را برای نویسندگی دریافت کرد. پرویز آبنار هم جایزه بهترین صدابرداری را از جشنواره سی و پنجم دریافت کرد.

محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، محمدرضا داودنژاد، سیما تیرانداز و رضا داودنژاد بازیگران این فیلم هستند.

فیلم درباره دختری است که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با خودروی «فِراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد و درگیر ماجراهایی می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها