تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35505

جهانگیر کوثریسینماسینما، علی پاکزاد– تهیه‌کننده فیلم «فراری» اعلام کرد این فیلم مشکل خاصی برای حضور در جشنواره فیلم فجر ندارد و فرم حضور آن در این رویداد سینمایی پر شده است.

به گزارش سینماسینما، بعد از کش و قوس‌های فراوان، جهانگیر کوثری یادآور شد فرم حضور فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد در جشنواره سی و پنجم پر شده است.

تهیه‌کننده «فراری» از اتمام مراحل تولید فیلم خبر داد و تاکید کرد این فیلم یکی از بهترین آثار اجتماعی حاضر در جشنواره خواهد بود. در حالی کوثری خبر از برطرف شدن مشکلات فیلم می‌دهد که چند روز قبل داودنژاد در گفت‌و‌گو با سینماسینما، اعلام کرده بود فیلم دچار مشکلاتی است و حاضر بودن یا نبودن آن در جشنواره در هاله‌ای از ابهام است.

کوثری در گفت‌وگو با سینماسینما، درباره شرایط فیلم «فراری» گفت: «اکنون در شرایط خوبی قرار داریم. فیلم به جشنواره معرفی شده است. فرم مربوطه را پر کرده‌ایم و این فیلم در جشنواره دیده خواهد شد. مشکل خاصی این میان وجود ندارد.»

او ادامه داد: «مراحل تولید فیلم سال گذشته به اتمام رسیده بود. «فراری» فیلم فوق‌العاده‌ای است. این نظر را نه به عنوان تهیه‌کننده بلکه به عنوان یک تماشاگر می‌گویم. قطعا مخاطبان در جشنواره و در زمان اکران از دیدن آن لذت خواهند برد.»

وی ادامه داد:«اکنون ریزه‌کاری‌هایی در مورد فیلم وجود دارد و تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد. پتانسیل «فراری» بسیار بالا است و امیدوارم در جشنواره فجر موفق باشد. این فیلم می‌تواند در جشنواره های خارجی هم رقابت کند و موفق باشد.»

کوثری اضافه کرد: «فیلم «فراری» یکی از بهترین ساخته‌های آقای داودنژاد است. یک فیلم اجتماعی که از سوی عوامل حرفه‌ای سینما ساخته شده است. قطعا بحث‌های زیادی اطراف آن  شکل خواهد گرفت.»

او همچنین تاکید کرد برخلاف برخی اخبار که در روزهای اخیر منتشر شده رضا کیانیان در این فیلم بازی نمی‌کند و  محسن تنابنده، سیامک صفری، ترلان پروانه، سیما تیرانداز،رضا داودنژاد بازیگران فیلم هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها