تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86224

سینماسینما، علی پاکزاد – جواد نوروز بیگی کارگردان سینما گفت: «جریانات سیاسی و برجام نمی تواند آسیب جدی به سینما و مخاطبان آن بزند. عقیده دارم سینما این میان آسب نمی بیند. در سال‌های اخیر مشکلات زیادی در کشور رخ داده که هیچ‌کدام از آنها روی سینما تاثیر زیادی نگذاشته است. مخاطب سینما هم در تمامی این وضعیت‌ها سینما را تنها نگذاشته است.»

به گزارش سینماسینما، جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما معتقد است که خروج آمریکا از برجام تاثیر خاصی بر سینما و محاطبان آن نخواهد گذاشت و سینما راه خود را محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر روی سینما گفت: «عقیده دارم که این مناسبات روی سینما تاثیری نخواهد گذاشت و مردم مانند گذشته به فیلم‌هایی که علاقه دارند واکنش نشان می‌دهند و در سینماها حاضر می‌شوند. از لحاظ عمومی  هیچ تاثیری را نخواهیم دید. البته احتمال ریزش هم وجود دارد، اما کسانی که تا به امروز سینما را حمایت کرده‌اند و حضور داشتند از این به بعد هم همین کار را خواهند کرد.»

او ادامه داد: «جریانات سیاسی و تغییرات در اجرای برجام نمی‌تواند آسیب جدی به سینما و مخاطبان آن بزند. عقیده دارم سینما این میان آسب نمی بیند. در سال‌های اخیر مشکلات زیادی در کشور رخ داده که هیچ کدام از آنها روی سینما تاثیر زیادی نگذاشته است. مخاطب سینما هم در تمامی این وضعیت‌ها سینما را تنها نگذاشته است.»

نوروزبیگی درباره تاثیر اتفاقات اخیر بر روی ساخت فیلم های سینمایی و تهیه آنها نیز گفت: «شاید در بخش فنی تاثیراتی را شاهد باشیم که باز هم درباره این موضوع معتقد هستم ما توانمند هستیم زیرا تمامی تکنولوژی‌ها در همین جا وجود دارد و ساخته می شود. در زمان اوج تحریم ها نیز ما فیلم می ساختیم در اسکار حضور پیدا کردیم و جایزه هم گرفتیم برجام به سینما ربطی ندارد و سینما حرکت خود را ادامه می دهد. به لحاظ ساختار شرایط بدی به وجود نیامده است. باید اجازه داد فیلم هایی با ژانر سیاسی ساخته شود که چه بسا به شرایط کشور هم کمک شود و فضای خوبی را باز کند. از موضوع برجام می‌توان یک فرصت ساخت.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها