تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9662

بادیگاردسینماسینما، سام بهشتی _ جشنواره فیلم فجر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استعدادهای جوان در عرصه‌های مختلف است و هر ساله با پدیده‌های نوظهوری در عرصه بازیگری و فیلمسازی مواجه می‌شویم. در این میانجوانانی که وارد این عرصه می‌شوند، سودای ستاره شدند در سر دارند و برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنند و در نهایت به خواسته دل خود می‌رسند و به چهر‌ه‌ای تاثیرگذاری تبدیل می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، در طول سال‌های گذشته، بخش نگاه نو و حضور فیلمسازان تازه نفس از بخش‌های دیگر جذاب تر بوده است، چون چیزی که از شواهد بر می‌آید، فیلمسازان و بازیگرانی که برای اولین بار قراراست آثار خود را در مهمترین رویداد سینمایی کشور به تصویر بکشند، با انگیزه مضاعفی به میانه میدان آمدند و حرف تازه‌ای برای گفتن دارند،  امسال هم در جشنواره فیلم فجر شاهد حضور چهره‌ای جوان و تازه نفسی هستیم که با قدرت و انگیزه آمدند تا جای پای خود را سفت کنند و ماندنی باشند.

یکی از چهره جوانی که امسال از تئاتر به سینما آمده است، پدرام شریفی بازیگر شناخته شده در عرصه نمایش است که در سال جاری توانست نظر کارگردانان مختلف سینمای ایران جلب کند و آنها از حضور این بازیگر در آثارشان بهره بگیرند.

او پیش از این در یکی از نقش‌های کلیدی در فیلم تحسین شده «ماهی و گربه» به ایفای نقش پرداخت که بعد از این ماجرا، سینمایی‌ها او را شناختند.

شریفی امسال با سه فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «متولد۶۵» ساخته مجید توکلی در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و در هر کدام از این فیلم‌ها نقش‌های متفاتی را ایفا کرده است.

به غیر از مجید توکلی، کارگردان اولی که با او  همکاری داشته، حضور در فیلم کارگردان بزرگ و صاحب نامی هم چون ابراهیم حاتمی‌کیا یک اتفاق مهم برای بازیگران جوانی همانند شریفی محسوب می‌شود از سوی دیگر همبازی شدن با پرویز پرستویی در این فیلم هم یک اتفاق بزرگ برای این بازیگر جوان سینمای ایران بوده است.

سیانوراو در فیلم بهروز شعیبی ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است و عکس‌هایی که از این پروژه منتشر شده است بیانگر این است که این بازیگر در اولین حضور جدی‌اش در سینما توانسته در کنار آتیلا پسیانی، مهدی‌هاشمی و… توانایی‌های خود را به معرض دید مخاطبان بگذارد.

پدرام شریفی بعد از جشنواره فیلم فجر امسال، سرنوشت عجیبی در انتظارش خواهد بود، چون در سه فیلمی به ایفای نقش پرداخته که قطعا دیده می‌شوند و اگر بخواهد در ادامه مسیرش در عرصه بازیگری درست و آهسته و پیوسته گام بر ندارد، قطعا نمی‌تواند جز چهره‌های جوان و ماندگار در سینمای ایران لقب بگیرد.

تجربه ثابت کرده بازیگران که از حوزه نمایش به سینما می‌آیند با انگیزه و دغدغه غیر قابل توصیفی در مسیر خود گام بر می‌دارند و این بازیگر جوان سینمای ایران تاکنون ثابت کرده که بر اساس استعدادهایش تا این جای کار آمده و با رابطه و زد بند در مسیر بازیگری قدم نگذاشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها