تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131640

«اِلا جِی باسکو» هنرپیشه فیلم «پرندگان شکاری» از تمرینات فشده و جدی جیب‌بُری برای نقش زیردست «هارلی کوئین» می‌گوید.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، «اِلا جِی باسکو» هنرپیشه فیلم «پرندگان شکاری» از تمرینات جیب‌بری و قاپیدن کیف عموی خود می‌گوید.

زمانیکه «مارگو رابی» در سال ۲۰۱۶ در فیلم «جوخه انتحاری» چوب بِیس‌بال «هارلی کوئین» را قاپید، «الا جِی باسکو» چون تنها ۹ سال سن داشت اجازه دیدن این فیلم را نداشت. حالا سه و نیم سال بعد خود باسکو همدست هارلی کوئین در «پرندگان وحشی» می‌شود. چیزی که هنوز آن را همچون یک رویا می‌پندارد.

کارکتر «کاساندرا کِین» باسکو، بسیار شبیه به شخصیت هارلی کوئین است. این هنرپیشه به درستی برای این نقش مهیا شده زیرا بیشترین تمرین او مربوط به همین جیب‌بری است.

باسکو به هالیوود ریپورتر می‌گوید: یک شعبده‌باز از شرکت قلعه شعبده آمد و به من روش‌های جیب‌بری را یاد داد. طی برخی از صحنه‌هایم، او مربی‌ام بود. اغلب هم برای تمرین جیب عمویم «دانته باسکو» هنرپیشه را می‌زدم. حدوداً ۸ ساله بودم که با عمویم دانته باسکو به هالووین رفتیم. همه به شکل هارلی کوئین درآمده بودند. هرجا نگاه می‌کردی ورژن‌های متنوع و مختلف هارلی کوئین بود. و حالا من با هارلی کوئین؟! دیوانه‌کننده است.

او در ادامه افزود: تمام این مدت کاملا درون این فضا بودم. کاملاً احساس یک رویا را داشتم و بسیار غمگینم که ناچار به پایان رسیدنش هستیم. اولین‌بار که به والدینم خبر دادند که من برای این نقش پذیرفته شده‌ام آنقدر برایم غیر قابل باور بود که فکر کردم پدر و مادرم من را دست انداخته‌اند. بعد که به یقین رسیدم کاملاً شوکه شدم.

باسکو در مورد درآوردن شخصیت «کاساندرا کِین» توضیح داد: من کتاب‌های کامیک در مورد کاساندرا کین و ارتباطش با باربارا گوردون را زیاد می‌خواندم. همین در برقراری ارتباط من در نقش کاساندرا با هارلی کوئین بسیار تأثیرگذار بود. البته من با ناتالی پورتمن فیلم موفق او با ژان رنو «لئون: حرفه‌ای» را تماشا کردم و همین باعث نفوذپذیری من در نقش کاساندرا کِین شد.

او افزود: من سر صحنه فیلمبرداری حتی مربی جیب‌بری داشتم چون عمده تمرینم را همین مهارت جیب‌بری تشکیل می‌داد.  رابی سوبیسکی شعبده‌باز از شرکت قلعه شعبده برای این کار به من آموزش می‌داد. او به من انواع شیوه و مهارت‌های جیب‌بری را می‌آموخت. او سر صحنه کامل در خدمت کار بود و مدام از نوع حرکات من مراقبت و نظارت می‌کرد که جیب‌بری را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن انجام دهم.

باسکو در مورد تمرین جیب‌بری با خانواده و دوستان گفت: (با خنده) من در تمام مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه جیب هرکسی را که می‌توانستم و شرایطش مهیا می‌شد می‌زدم تا بر مهارتم بیافزایم. البته من بسیاری از تمرینات این نقش را با مارگو رابی انجام می‌دادم و با تیم بدل‌کاری هم تمرین می‌کردم. البته با اینکه جیب‌بری بیشترین تمرین و چالش من بود اما فیلمبرداری صحنه نبرد «بوبی ترَپ» آنقدر دشوار بود که چند هفته به‌طول انجامید.

«پرندگان شکاری» با نام سابق «پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کوئین» فیلمی ابرقهرمانی بر پایه تیمی خیالی به همین نام از شرکت «دی‌سی کامیکس» است که در ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران عمومی شد. این فیلم به عنوان نهمین قسمت از فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی و اسپین‌آف فیلم «جوخه انتحار»(منتشر شده در سال ۲۰۱۶) محسوب می‌شود. در این فیلم مارگو رابی در نقش هارلی کوئین و الا جی باسکو در نقش رزمی‌کار یتیم ظاهر شده‌اند.

فیلم به کارگردانی «کتی یان» ساخته شده و «کریستینا هادسون» فیلم‌نامه آن را تحریر کرده است. از هنرپیشگان آن می‌توان به مارگو رابی، جرنی اسمالت، مری الیزابت وینستد، رُزی پرِز، یوان مک‌گریگور و الا جی باسکو اشاره کرد. این فیلم با بودجه ساخت ۸۴ میلیون دلاری تاکنون ۱۵۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

منبع: تسنیم

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها