تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134067

جرج لازنبی بازیگر سابق نقش جیمز باند گفت دوست دارد مارگو رابی ایفاگر بعدی نقش جیمز باند باشد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، جرج لازنبی جیمز باند سابق سینما دقیقا می داند که برای بازیگر بعدی نقش مامور ۰۰۷ چه کسی را می خواهد، او دوست دارد مارگو رابی جیمز باند بعدی سینما باشد.

جرج لازنبی که سال ۱۹۶۹ در فیلم «در خدمت سرویس مخفی ملکه» نقش جیمز باند را بازی کرده و نام خود را پس از شون کانری به عنوان دومین بازیگر نقش مامور ۰۰۷ در تاریخ سینما معرفی کرده است در مصاحبه با «سان» از علاقه اش به مارگو رابی برای ایفای نقش مامور ۰۰۷ گفت.

لازنبی خودش به مانند مارگو رابی اهل استرالیا است.

بازیگر ۸۰ ساله استرالیایی در این مصاحبه به نشریه «سان» گفت: ترجیح می‌دهم برای نقش جیمز باند یک زن را بر روی پرده نقره ای ببینم تا یک مرد، پس ایده خوبی است که یک زن نقش جیمز باند را بازی کند.

لازنبی می افزاید: یک بازیگر استرالیایی الان آمده که من امروز برنامه اش را دیدم او مارگو رابی است. رابی طوری رفتار می کند که انگار خیلی خاطر جمع است، مردم او را باور می کنند.

مارگو رابی بازیگر ۲۹ ساله اهل استرالیا است. که بیشتر برای بازی در فیلم های «گرگ وال استریت»، «تمرکز»، «افسانه تارزان»، «جوخه انتحار»، «من تونیا هستم» و «روزی روزگاری در هالیوود» شناخته می شود.

فیلم آینده جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» نام دارد که از آن به  عنوان آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ به نقش مامور ۰۰۷ یاد می شود، این فیلم که قرار بود ماه آوریل راهی سینماها شود به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به ماه نوامبر موکول شد.

«زمانی برای مردن نیست» روز ۲۵ نوامبر در سینماهای آمریکا روی پرده می رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها